Hotel Romana Residence

ItaliëLombardijeMilaan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Romana Residence voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 6 reviews
+202/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Romana Residence

• 8Henk29-11-2012

Gewoon een goed hotel voor een stedentrip

Leuk hotel. Goed ontbijt. Perfect gelegen. Weinig bars in de buurt dus omgeving is wat saai ! Dus dan maar naar het centrum. Lopen 10 minuten of met de metro. 5 minuten. Prima naar ons zin gehad hier.

• 8Dewi30-05-2012

Goed hotel met perfecte ligging

25 mei 2012 een lang weekend Milaan in dit hotel doorgebracht. Ligging is super 10 minuten lopen van de Dom. Vriendelijk personeel. Kamers ietwat verouderd maar superschoon en heerlijke bedden. Wij zaten aan de straatkant maar door de dubbele ramen niets van het verkeer gehoord. Ontbijt simpel maar lekker. Zeker de moeite waard om terug naartoe te gaan.

• 7DHG05-05-2012

Vrij centraal gelegen degelijk hotel met ontbijt

Het Romana Residence hotel is een degelijk hotel op 10 minuten loopafstand van de Duomo. Het gratis ontbijt bevat heel veel zoetigheid, waar ik zelf wel van hou. Ook kunt u ei met spek en worstjes krijgen. De kamers zijn in orde. Helaas heen 2 persoonsbedden en wij hadden geen airco, dus opletten met boeken in midden zomer (wij zaten er begin mei 2012) De liften zijn krap (max. 3 personen) Metro Crocetta op 2 minuten lopen. Eten in het centrum is vaak erg duur, een aanrader is Bar Willy (metrostop Wagner) hier is ook een leuke overdekte markt aanwezig. In de buurt van het hotel zit een heel klein winkeltje (links uit het hotel en dan de eerste rechts) daar kunt u goedkoop drinken (incl bier en wijn) kopen. Kaarten voor AC Milan / Inter Milaan heb ik gekocht via internet deze vraagt de normale prijs van de kaarten + 10 euro. Ook de tour + museum is een aanrader. In de stad moet u zeker een plattegrond meenemen, want er staat niet veel aangegeven op borden.

• 9Marjan23-08-2011

Prima hotel met uitstekende ligging.

Wij hadden een uitstekend appartement i.p.v. een familiekamer in dit hotel. Goed ontbijtbuffet en uitstekende airco's.

• 7K. Smits26-08-2010

Prima stadshotel.

Hotel ligt in het sfeervolle oude gedeelte van Milaan. Tram en metro stoppen binnen 50 meter van het hotel. Tramlijn 16 rijdt rechtstreeks van daaruit naar San Siro stadion. Sfeervol hotel. Familiekamer erg royaal. Met 2 badkamers,en twee aparte slaapkamers. Airco had er moeite mee tijdens de warmste zomerdagen. Ontbijt is prima. Ook na 9 uur 's morgens. Met tram,- en metrokaart rij je voor 3.50 euro twee dagen door Milaan.

• 8Carla04-05-2009

rustig hotel

Hotel ligt ca 20 minuten lopen van Duomo. 3 minuten lopen van metrostation Crocetta. Heel netjes, vriendelijk personeel. Alleen tip: ga op tijd ontbijten (tussen 8-9), want daarna is de ontbijt-zaal te klein en is daardoor erg snel vol en heb je geen plek!

Hotel Romana Residence info

Building information