Hotel Ripamontidue

Hotel Ripamontidue

We hebben een aantal aanbieders voor Ripamontidue voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ripamontidue in het Nederlands

Mooi hotel buiten het centrum

Fokke de Vries
31-3-2009

Goed hotel dat helaas een stuk buiten het centrum ligt. Het hotel heeft echter wel een pendelbus die verscheidende malen per dag van het centrum naar het hotel rijd. Het nadeel daarvan is dat je wel aan vaste tijden gebonden bent. De service is goed en de kamers zijn prima. Het ontbijt is goed geregeld, uitgebreid en voldoende. Al met al een goed hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ripamontidue in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ripamontidue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.