ItaliëLombardijeMilaanHotels MilaanHotel Ramada Plaza Milano

ItaliëLombardijeMilaan

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

3 Reviews over Ramada Plaza Milano

• 9Juul16-09-2016

Heerlijk compleet hotel voor fijne prijs

Een vrij nieuw hotel, gelegen in een buitenwijk van Milaan, op steenworp afstand van een groot park (waar 's avonds iedereen lekker buiten zit; van jong tot oud) en op een paar minuten lopen van een metrostation. Met deze metro sta je binnen tien minuten op het plein bij de Dom (Duomo) in hartje Milaan. (Een dagkaart voor de metro kost je drie euro, dus echt aan te raden; hartstikke handig.) Wij zaten aan de straatzijde, waardoor je de straatgeluiden (met name vroeg in de ochtend, bijvoorbeeld bij de opbouw van de wekelijkse markt) meekrijgt. Wij vonden dat wel wat hebben, maar wil je dat liever niet, kies dan een kamer aan de tuin/zwembadzijde. Daar is het na tien uur 's avonds een oase van rust. Er wordt een heerlijk ontbijt geserveerd, waar we twee keer gebruik van hebben gemaakt. Wij kozen de overige dagen ervoor om zelf boodschappen te halen bij de Carrefour, die ook op vijf minuutjes lopen van het hotel is. In onze kamer hadden we een kitchenette. 's Morgens sliepen we dus lekker uit en maakten zelf ontbijt op onze kamer. Je kunt gedurende de hele dag eten en drinken bestellen in het restaurant; ze serveren ontbijt, lunch en diner. Naast het zwembad (een klein, maar zeer schoon zwembad met ligweide) was ook een soort bar/kiosk waar je drankjes en snacks kunt kopen. Tevens heeft het hotel een Spa, met sauna, Turks stoombad, bubbelbad, e.d. Voor hotelgasten dagelijks vrij toegankelijk. Deze Spa zag er netjes uit en er is altijd personeel aanwezig.

Het personeel is zeer vriendelijk, hoewel sommige medewerkers volgens mij net gestart waren (en nog het e.e.a. leren moesten).

Ik raad dit hotel echt aan, voor zover stellen als gezinnen met kinderen; de kamers zijn schoon en ruim. Ook de balkons zijn van een goed formaat; je kunt er echt met zijn allen zitten. Kinderen kunnen zich vermaken in het zwembad en in de bijbehorende tuin (welke afgeschermd is met een groot hek; kleine kinderen kunnen dus niet per ongeluk de straat oplopen, o.i.d.). Het is er levendig, maar toch rustig. Als je een paar dagen in Milaan wilt rondstruinen, is dit echt een ideaal hotel, want je betaalt niet de hoofdprijs voor je overnachtingen en kunt alle mooie plekken van Milaan (per metro) bezoeken. (Wat ook erg leuk is: neem de metro naar de Dom, maar stap eens een of twee haltes eerder of later uit; daar vind je juist de leuke restaurants, terrasjes en winkels en minder toeristen! En als het je niet bevalt stap je zo weer de metro in; om de paar minuten kun je instappen.)

Voor vervoer naar het vliegveld kun je gebruik maken van de shuttlebus van het hotel.

• 9Wouter26-07-2011

Prima hotel

Erg genoten van ons verblijf in het Ramada Plaza. Ligt uit het centrum maar met de metro ben je ook zo bij de grote winkelstraten. Mooie kamers met fijne regendouche, lekker ontbijt en het restaurant is helemaal een aanrader!

• 10esther_2011-06-2011

Fantastische kamer

Het hotel heeft super kamers en zeer prettig personeel! Enige nadeel is de wijk waar het in ligt. Maar als je geen hekel aan de metro hebt en je wilt als een koning slapen voor een aanbiedingsprijs dan is dit zeker een aanrader.

Milaan zelf heeft alles wat je wilt van een stad. Oude gebouwen, mooie parken, moderne winkels etc. Elke keer dat ik er ben word ik weer verliefd op deze stad!

Hotel Ramada Plaza Milano info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar