Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°9°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Milan voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Radisson Blu Milan in het Nederlands

Goed verzorgd Hotel met uitstekende ligging

Ben van der Aa
2-5-2016

Ideale uitvalplaats met tram (lijn 12) naar hartje Milaan bij de Duom.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Massimo Supino, General Manager, 3-5-2016

Dear Ben van der Aa, thank you so much for your feed-back. We hope to welcoming you again here at the Radisson Blu Hotel Milan! Warm regards, Massimo Supino General Manager

Geweldige service! Mooie en schone kamer.

Debby Melein
31-7-2013

Hotel Radisson Blu Milaan is een heerlijk hotel als je Milaan wilt bezoeken, maar toch ook een betaalbare en ruime kamer wilt hebben. Binnen 20 minuten ben je met de tram in het centrum van Milaan. Wij kregen met een kleine bijbetaling een prachtige suite (2 kamers, een mega badkamer en nog een aparte toilet) incl. ontbijt. Ontbijt was wat minder. Vond keuze beperkt en hier mag zeker een groter assortiment worden aangeboden. Service van het hotel is geweldig. Je wordt zeer goed en snel door de receptie geholpen. Zeker omdat het tijdens ons verblijf erg warm buiten was, was het hotelzwembad er fijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldig mooi hotel buiten het centrum

Eileen
26-7-2013

Mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie en goed schoongemaakte kamers. Het ontbijt buffet is echt super en van alles voorzien! Vanaf het vliegveld goed te bereiken met metro en vervolgens 10 min. Te voet naar het hotel. Verbinding naar het centrum met de bus prima te doen. Je loopt de straat uit en neemt de bus om vervolgens met 20 min. In het centrum van Milaan te staan.

Gereisd met vrienden in Wed Sep 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

Voor herhaling vatbaar

d.
15-7-2008

Ben net terug van een verblijf in dit mooie 5sterren hotel. Alles is goed verzorgd en met smaak ingericht. Het ontbijt en dinner is heel verzorgd. Zeker een aanrader !!! Het is alleen een beetje spijtig dat het hotel iets verder is afgelegen van het centrum.

Gereisd familie in juli 2007

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Milan in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Milan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.