8,2

5 reviews over Hotel Poliziano in het Nederlands

Mooi rustig gelegen hotel niet ver van het centrum

Sjaak
30-8-2012

Mooi maar gedateerd hotels op redelijke loop afstand van het centrum (+/- 15 a 20 min.). Kamers zijn schoon en netjes. Personeel spreekt zowel Engels als Italiaans. Ontbijt is niet erg uitgebreid maar voldoet. Goed hotel voor een citytrip.

Gereisd Zakelijk in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel tijdens onze rondreis door Noord-Italie

Collin Van Loon
21-8-2011

Leuk hotel, wel een beetje ver van het cenrtrum, maar gemakkelijk bereikbaar met trein, tram of bus.

Gereisd Met partner in juli 2011

Prima hotel met goede ligging

Charlotte
4-7-2011

Het hotel ligt erg gunstig ten opzichte van het prachtige Sempione park (10 minuten lopen) en de stad (half uurtje lopen) en in de straat zelf zijn een paar leuke restaurantjes, een goede ijssalon en wat winkeltjes. Op de hoek van de straat kun je de tram pakken naar het centrum. Voor 3 euro koop je een OV kaart waarmee je een hele dag onbeperkt mag reizen met de bus, tram en metro. Het hotel was keurig verzorgd, alles was netjes en schoon en de badkamer was goed, een lekkere douchestraal. De bedden waren wel wat hard, maar alles was schoon en hygienisch. Het ontbijt was ook prima, wel wat eenzijdig als je er wat langer zit, maar elke dag verse croissants (naturel, creme, chocola, jam), sapjes, cake en fruit. Een goed (stads)hotel voor een prima prijs en een geweldig verblijf in Milaan!

Gereisd Met partner in juni 2011

Vakanties.nl

mooi rustig hotel, gunstig gelegen bij het centrum

a.blankesteijn
7-8-2009

prima hotel, goede service met de bus is het centrum goed te bereiken, niet met de metro, maar die is in Milaan toch geen pretje

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Prima hotel voor een stedentrip...

Fam Schuurman
2-8-2009

... maar verder niet heel bijzonder. 4 sterren zeker gebaseerd op Italiaans sterren systeem. Op 5 min lopen diverse trams en metro naar het centrum. Ontbijtbuffet prima.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poliziano in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poliziano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.