Hotel Ornato

ItaliëLombardijeMilaan

7GoedScore uit 4 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 4 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Ornato

• 9Nicole02-01-2018

Goed hotel, een echter aanrader!

Goed hotel!

Nette kamers, goede bedden en vriendelijk personeel!

Zeker een aanrader!

Voor de deur van het hotel kun je met tram 4 naar het metro station. Hier kun je de metro pakken naar het centrum van Milaan. Via deze weg kan je binnen 15 á 20 minuten midden in het centrum van Milaan zijn (als je goede aansluitingen hebt). Je kan een openbaar vervoer ticket kopen voor 24u/48u of voor een hele week. Het openbaar vervoer in Milaan is erg goed geregeld, goedkoop en de medewerkers zijn zeer behulpzaam. Voor ons was dit perfect.

In de nabije omgeving van het hotel is er vrij weinig te beleven, dit was voor ons geen probleem, wij gingen voor het historisch centrum. Als je dit hotel boekt weet je bij deze dat wanneer je naar het centrum wenst te gaan je een stukje moet reizen.

Wil je de drukte van de omgeving van de 'Duomo' ontwijken, ga dan naar de wijk 'Brera' héél leuk!

• 5HB13-10-2017

Nooit meer

Geboekt via actie wat ook niet zo goed bevallen is. Hotel zelf de fotos van de site kloppen tot na de lobby. We werden in een bijgebouw geplaatst in een sterk verouderde kamer. TL verlichting aan het plafond bruin zeil op de vloer en erg oude inrichting. Ouderwetse bruine deken op het bed. Op de gang een rooklucht omdat mensen daar bij de nooduitgangen stonden te roken. Kamers waren wel schoon. Wat we alles bij elkaar betaald hebben denk ik dat het beter kon.

• 6Sandra23-09-2012

Ver van het centrum, slechte service

Op verschillende websites wordt vermeld dat dit hotel dichtbij het centrum ligt, dat is NIET WAAR! Met de tram doe je er bijna 45 minuten over om in het centrum te komen. Hotel is ok, kamers zijn erg ongezellig maar wel ruim en schoon. Douche is een beetje klein maar ook goed schoon. Service is waardeloos, bij de receptie wordt je afgesnauwd en bij de koffiebar bij het ontbijt krijgen alleen Italianen een verse espresso/cappuccino, toeristen worden doorverwezen naar de koffie-automaat. Maak geen gebruik van de parking van het hotel, die kost 10 euro per dag terwijl je in de straat gratis kunt parkeren.

• 8Auke30-10-2011

Goed hotel voor een uitstapje naar Milaan

Voor de Formule 1 in Monza hadden we dit hotel voor een week geboekt. Met de tram (station voor de deur) ben je in 10 minuten in het centrum. Ontbijt is prima te doen. Elke dag schone bedden en een schone badkamer. Redelijk standaard is de kamer wel, maar de airco werkt en de bedden liggen prima. Zeker een hotel om terug te komen voor als je lekker de stad in wil.

• 8BROU25-06-2009

Bonjour,

L'hotel est bien situé, car tres accessible par la ligne de métro 3 suivi du tramway (ligne 4 et 5)

Le seul soucis que nous avons eu est que la chambre était tres bruyante (donnant sur l'exterieur avec passage toutes les 5 a 7 minutes du Tramway jusqu'à 01h30 du matin.

Mais dans l'ensemble, c'est un hotel que nous recommandons absolument. Son personnel y est charmant, accueillant, et parlant tres bien Anglais, Français, Espagnole, Allemand et bien sur Italien... Cela met a l'aise tout de suite.

Rv

• 6Peter en Leonie28-09-2005

We zijn hier in juni van 2005 geweest. In de vakantiegidsen en op internet stond vermeld dat dit hotel dichtbij het centrum ligt. Helaas dit is dus echt niet het geval! Gelukkig ligt er een tramlijn naast het hotel, maar dan doe je er wel 30 minuten over om in het centrum te komen. Verder is het een vrij simpel hotel. Wel netjes, maar wel verouderd. Geen airco, geen kluisje. Ontbijt simpel. Prijs is daar natuurlijk ook wel naar. Op zich een prima hotel voor een stedentripje, maar ja de ligging maakt dat dit hotel dan toch minder aantrekkelijk is.

Hotel Ornato info

Building information