Hotel NH Milano Touring

ItaliëLombardijeMilaan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel NH Milano Touring voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 8 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over NH Milano Touring

• 10I.botzen02-05-2016

Heerlijk hotel voor een stedentrip

Geweldig ontbijt!! Stukje lopen voor restaurants

• 8Monique29-05-2012

Zeer net hotel, goede ligging, modern & schoon

Het hotel ligt op loopafstand van het Centraal Station en bij metrostation Republica. Het centrum is op loopafstand. Wij hadden een superior kamer: niet groot maar erg modern, net & schoon. Mooi badkamertje voorzien van div. spullen: föhn, scheerset, douchegel, shampoo, nagelvijl, tandenb. etc.

Ontbijt was iets minder: eenvoudig en niet veel keus in bijv. brood(jes) (slechts één soort). In het weekend was het erg druk in de ontbijtzaal en was veel op. Op werkdagen was dit niet zo, toen was er meer keus, rust en voldoende. (bijv. 5 soorten fruit, waaronder aardbeien en kiwi).

Personeel is erg behulpzaam & vriendelijk. Wifi in hotel: €6,95 per 24 uur. De chique winkelketens zitten op loopafstand van het hotel.

Wij vonden Milaan een prachtige authentieke stad, zeker het bezoeken waard! NH Milano Touring is een perfect hotel voor een stedentrip. Wij zouden dit hotel zeker nog eens boeken bij een bezoek aan Milaan.

• 6Dingeman04-10-2011

Matige keuken; slechte bediening, slecht ontbijt

Eén keer in hotel gegeten met gezelschap en daar ging alles mis. Opname bestelling, het drankje, het uitserveren was ronduit klungelig. Het ontbijt is zeer matig. Eén koffiemachine voor een volle zaal, slechte broodjes, waterig dun, nat en vet roerei en smakeloos en kleurloos gebakken spek. Een gekookt eitje moet extra betaald worden (en goedkoop is dit hotel toch echt niet) en weer ongeinteresseerde bediening. De kamer is redelijk, afgezien van loszittend deurbeslag.De televisie geeft zo'n slecht beeld, dat is niet om aan te zien. En internet moet zwaar betaald worden (ook al). De vergaderzalen waren netjes, de liften bieden te weinig capaciteit en zijn traag. Lichtpuntje: de receptie werkt wel goed; Vriendelijk en efficient! Maar ook daar weer een vervelend foutje: 4 ipv 3 nachten op de rekening! Hoe bestaat het in deze geautomatisserde wereld?

• 9Linda27-08-2010

gewoon goed hotel

NH Hotel Milaan Touring is gewoon een goed, mooi, modern ingericht compleet hotel. Ik had een erg nette, super modern ingerichte, beetje kleine kamer. Maar ik was alleen en dat wisten ze. Helaas geen bad, dat vind ik altijd jammer. Een van de mooiere NH hotels qua inrichting waar ik ben geweestl. Ik hou daar wel van. Ik heb alleen ontbeten in het hotel wat prima was. 's Avonds nog even in de bar geweest, leuk, beetje prijzig, maar ja dat heb je overal. Ligging is prima niet super in het centrum maar wel valkbij de metro. Voor mij was het ideaal omdat ons Milaanse kantoor om de hoek lag.

• 9Lievens Jan10-08-2010

Zakelijk hotel

Dit hotel is vooral voorzien op zakenmensen, maar is tevens een mooie uitvalsbasis om de stad te bezoeken. Wandelen tot aan de Dom is ongeveer 10 minuten ! Zeer nette en verzorgde kamers, uitgebreid ontbijtbuffet.

• 9heidi28-03-2008

nieuw ingericht modern hotel,netjes,op 300m wandelafstand van de grote winkelstraat,ruime kamers,snelle bediening,ik ben er al een 7 tal keren geweest, echt een aanrader!voor zakenreizen is dit echt het beste wat je voor prijs/kwaliteit in deze buurt kan vinden.

• 7Susanne23-01-2008

Hotel ligt in rustige zijstraat, dichtbij Metro en tram verbindingen. Op 10min lopen van centraal station. Naar het centrum altijd de metro genomen. Hotelkamers netjes en schoon. Er is genoeg kastruimte en douchecabine (geen douche in bad) met toilet zijn voldoende ruim. Ontbijtbuffet was goed. Combinatie van Continentaal (broodjes en beleg ruime keuze)en Engels (ei, worst) ontbijt. Er werd regelmatig bijgevuld maar het was begin December dus geen hoogseizoen. Personeel niet echt vriendelijk maar behulpzaam. 24-uurs receptie is een pluspunt. Hotel ligt in een veilige buurt.

• 7R. Beniers08-09-2007

Het hotel ligt ongeveer 1 km van het centrum. Het is hierdoor ongeveer 10-15 minuten lopen naar de Galleria.

Het hotel oogt buiten en op de begane grond erg mooi en modern. De rest van het hotel (kamers e.d.) zijn daarentegen erg ouderwets. Hierdoor zijn de kamers (en het gebouw) erg gehorig.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed van kwaliteit. De ontbijtruimte is ruim en rustig, maar wel erg koud door de airco.

Er is geen parkeergelegenheid bij het hotel. Als je met de auto bent, dan moet je deze in een nabijgelegen parkeergarage zetten.

• 7Innessa21-01-2005

Dit hotel ligt +/- 50 meter van de metro. Je kunt ook naar het centrum lopen, wat ong. 15 min. duurt. Het eten was niet speciaal. De bediening was vrij traag en het eten werd niet regelmatig bijgevuld. Je moest dus zorgen dat je vroeg ging ontbijten, anders had je niet veel keus.

Hotel NH Milano Touring info

Building information