Hotel Nasco

4 reviews over Hotel Nasco in het Nederlands

Zeer service gericht hotel

Muermans
20-1-2013

Hoewel de accommodatie ietwat gedateerd is, is het zeer schoon en heel goed onderhouden. Deze stijl vind je op meer locaties in Milaan. Personeel was zeer vriendelijk en service gericht. Achter receptie staat Nederlands sprekende dame.

De tram (lijn 1) stopt op nog geen 50 meter afstand en komt om de 6 min. Duur tot in hartje stad is 10 min. Stopt tevens in duurste wijk MIlaan. Ontbijt goed. Van diner zou ik geen gebruik maken. Er liggen leukere gelegenheden in de buurt.

2008

waren voor beursbezoek,super shuttle bus van en naar hotel.Als die er niet was was het erg ongunstig.

lift klein kamers redelijk gehorig maar we kwamen niet voor uitslapen.

in het midden van het matras zat een keul

R. Bouwens
3-5-2008

in het midden van het matras zat een keul. de douche werd telkens warm en koud, voor de rest alles prima niets op aan te merken.

2007

Middenklasse hotel

Sonja
3-7-2007

Middenklasse hotel. Wij hebben dit hotel bezocht, omdat er een leuke aanbieding was. Indien je echter het volle pond moet betalen is het absoluut geen 4* waard. Het hotel ligt aardig afgelegen van het centrum, de wijk is wel goed. Leuke restaurantjes in de omgeving. Het hotel is schoon, maar aan de kleine kant. Vooral in de lift moet je je adem inhouden om er samen in te passen. Het ontbijt is goed, maar niets bijzonders. Het restaurant bestaat uit 4 tafels in een achteraf kamertje van het hotel. Al met al een geslaagd trip gehad, echter wel meer verwacht van een 4* hotel.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nasco in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nasco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.