Hotel Metrò

Kleine hotelsWeer vandaag29°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Metrò voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Metrò in het Nederlands

Simpel maar leuk hotel

Questo
29-9-2016

Hotel ligt tegen het centrum aan. Kamer was prima en rustig. Ontbijt was uitstekend. Ontbijtruimte annex terras lag op het dak van het hotel met een prachtig uitzicht over dat deel van de stad.

Entree en gangen doen wat rommelig aan. Geen zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metrò in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metrò zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.