Kleine hotelsWeer vandaag31°19°
Hotel Mayorca

We hebben een aantal aanbieders voor Mayorca voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mayorca in het Nederlands

Goed hotel!

sander
1-3-2010

schoon, net en goed hotel aan de rand van het centrum. Een prima uitvalsbasis in deze drukke stad. zeker voor de enkele uurtjes dat je per dag op je hotelkamer bent. Ik zou er zeker terug gaan. Vriendelijke baliemedewerkers en de ligging is goed.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Strijkservice, Wasserette

• Adresvia Andrea Pellizzone 20133(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayorca in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.