Hotel Lido

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Lido

• 7broere01-09-2011

Prima locatie, piepkleine kamers

Wij hebben drie nachten in dit hotel doorgebracht. het metrostation is inderdaad 500 meter verderop en dus op loopafstand. met de metro sta je in 5 minuten in hartje centrum. Het ontbijt was karig. Weinig keuze en vaak vulde ze de producten die op waren niet bij. De kamers zijn echt piepklein zo ook de badkamer. Bij het douchen stond je bijna met een been in het toilet en het andere been in de wasbak. De kamers waren wel schoon en we hadden geen last van geluid van de straat. Helaas hebben we geen klein balkonnetje om op te zitten. Er is verder niet echt een lobby om in de avond nog een drankje te pakken. Daar is het hotel denk ik ook te klein voor. Persoonlijk zou ik liever midden in het centrum zitten, maar dat is niet te betalen, dus dit is een goed alternatief. Om de hoek ligt wel een grote winkelstraat. Al zit er in de buurt van dit hotel wel weinig horeca.

• 8Stefan18-11-2008

Prima ligging

2 nachten in hotel Lido geweest. Prima ligging voor een voetbalweekendje. Gelegen op 15 minuutjes wandelen van San Siro, op 300 meter van Piaza Lotto waar je de metro kan nemen die je op 5 minuutjes in het centrum van Milaan brengt. De bus van en naar luchthaven Malpensa stopt aan de Fiera wat op 150 meter is van het hotel. Kamer netjes maar eenvoudig. Kluis, tv, minibar en haardroger bij de hand. ontbijt voldoende maar eenvoudig. Vriendelijk personeel. In een zijstraat dus nachtrust is geen probleem. Prima prijs/kwaliteit.

Met vrienden

• 7Bart Veen04-10-2007

Goed en keuring drie sterren hotel. Schoon en redelijk netjes. Het kan er een beetje muf reuken. Metro station Lotto op zo'n 5 min. lopen. Douche ruimte staat erg vol maar wel functioneel. Er is een lift aanwezig.

Ontbijt is simpel maar goed, wel redelijk wat te krijgen. De "bar" is niet gezellig en sluit vroeg, eigenlijk doet het hotel niets met de bar. In de buurt zitten een paar leuke cafeetjes.

Zakelijk

• 7Rico06-05-2005

Mooi hotel, centraal gelegen ten opzichte van San Siro stadion (15 minuten lopen) met metro halte Lotto op 500 meter lopen. Vanaf deze halte is het centrum in 10 minuten te bereiken. Hotel heeft een eigen (dure) parkeergarage, makkelijker is het om de auto bij parkeergarage bij metro Lampugnano te parkeren (is 2 metrohaltes verder en ligt aan uitvalsweg). Hotel zelf is eenvoudig, maar schoon, erg aardig en behulpzaam personeel die matig Engels spreken. Ontbijt is eenvoudig maar goed. prima hotelletje voor een aantal dagen. Ideaal voor bezoek aan San Siro!

Anders

0 tips over Hotel Lido

0 vragen over Hotel Lido

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
      • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats