Hotel Leonardo Da Vinci

Italië, Lombardije, Milaan

9.6Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Da Vinci voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Leonardo Da Vinci

• 10Linda Hendrickx08-04-2019

Zeer aan te raden, Super content ❤️

Het was mijn favorite vakantiebestemming ,een prachtig hotel helemaal design .Het hotel heeft zijn naam niet gestolen ,Da Vinci " Het was allemaal zo netjes en mooi ,er was nu eens niets over aan te merken ,nog nooit in heel onze reiscarriere gebeurd .Ik zou iedereen, sterk dit hotel aanbevelen ,luxe,design,charme ,dit hotel straalt het allemaal uit ,hup naar Milaan ,nu weet je waar je heen moet gaan 👍👍👍👍

• 2017
      8b.a.11-08-2017

Top hotel voor bezoek Milaan of doorreis

Mooi hotel met mooie, nette, ruime kamers. Netjes afgewerkt met luxe uitstraling. Erg vriendelijk personeel. Lekker ontbijt met meer dan genoeg keuze, Kwartiertje lopen naar metro waarna je met een minuut of 10 in het centrum van Milaan bent. Omgeving van het hotel zelf was niet echt fraai, links en rechts 2 lege sloopflats. Terrein van het hotel afgeschermd met mooie tuin. Gratis parkeren op terrein van hotel. Overal Wifi (voor degenen die echt niet zonder kunnen) Wij hadden een ruime familiekamer voor 4 personen met een mooie afgewerkte badkamer,

Met oudere kinderen

• 9Pot09-08-2017

Prima!

Hotel makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Goed te vinden, ruime parkeerplekken. Gratis! Luxe kamer, groot en schoon.

Stad makkelijk te bereiken met de metro en trein. Metrokaartjes zijn goed te betalen. Straat van het hotel wat afgelegen maar dat weet je vooraf. Prima voor doorreis icm verkennen van Milaan.

We konden om half 12 al in onze kamer.

• 6André16-01-2017

Te ver uit het centrum, te ver van metro

Hotel Da Vinci ligt aan de noordkant van Milaan, ruim10 minuten lopen van het eindpunt van de metro. Zeer ruime kamers, maar geen zitje. Beetje muffe lucht, lijkt erop dat de kamer al geruime tijd niet gebruikt was. Qua directe omgeving een beetje raar: het hotel ligt tussen twee gebouwen die gesloopt lijken te worden. Redelijk ontbijt, slechte koffie. Niet Italië waardig. Volgende keer een ander hotel dat wel 4 sterren waard is.

• Oude reviews

8Gabby otten10-06-2016

Top hotel buiten centrum toch bij metro

Prima hotel niet duur toch luxe . Modern ingericht alles schoon. Geen negatieve klachten. Vriendelijk personeel. Geweldig ontbijt alles erop eraan. Metro op loopafstand. Echte aanrader

• 6Angelique25-05-2009

In een zaken-hotelwijk buiten het centrum

Ver van het centrum.Station wel op loopafstand.In het weekend dat wij er waren 's avonds spookachtig omdat er in de andere hotels niemand zit in het weekend. Kamers prima,personeel vriendelijk en eten redelijk.

1 tip over Hotel Leonardo Da Vinci

• b.a., 11-08-2017