Hotel La Vignetta

HotelWeer vandaag33°20°
7,8

2 reviews over Hotel La Vignetta in het Nederlands

Even een paar dagen er tussenuit

Arjan & Heidi
18-12-2016

Het hotel ligt op een steenworp afstand van hartje Milaan, binnen 10 minuten lopen sta je recht voor kathedraal Duomo. Het hotel is gedateerd maar de ligging is perfect. Aangezien het buiten het hotel prima vertoeven is, is het interieur van het hotel al snel minder belangrijk. Ontbijten kennen ze niet, er liggen een paar broodjes en er is koffie en thee maar eten doe je echt buiten de deur (zoals de Italianen). Personeel is vriendelijk en voor degen die met een auto gaan: er is een parkeergarage om de hoek waar je korting krijgt als je in dit hotel logeert. Wij hebben in Milaan een heel leuk verblijf gehad mede dankzij dit (vooral door de ligging) hotel.

Perche' uno sola stella!?!?

patrizia muzi
20-10-2015

Centrale, pulito, camera confortevole e silenziosa, bagno spazioso e nuovo. Posizione centrale, ristoranti, linee tram, navigli. 20 minuti a piedi dal Duomo (altrimenti c'e' un autobus diretto a 2 minuti dall'htl). Personale cordiale e disponibile. Colazione abbondante e squisita. Ottimo rapport qualita' prezzo! Perfettosotto tutti i punti di vista.

Hotel La Vignetta 7.78 10 2 .