Hotel La Vignetta

Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Vignetta voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Vignetta in het Nederlands

Even een paar dagen er tussenuit

Arjan & Heidi
18-12-2016

Het hotel ligt op een steenworp afstand van hartje Milaan, binnen 10 minuten lopen sta je recht voor kathedraal Duomo. Het hotel is gedateerd maar de ligging is perfect. Aangezien het buiten het hotel prima vertoeven is, is het interieur van het hotel al snel minder belangrijk. Ontbijten kennen ze niet, er liggen een paar broodjes en er is koffie en thee maar eten doe je echt buiten de deur (zoals de Italianen). Personeel is vriendelijk en voor degen die met een auto gaan: er is een parkeergarage om de hoek waar je korting krijgt als je in dit hotel logeert. Wij hebben in Milaan een heel leuk verblijf gehad mede dankzij dit (vooral door de ligging) hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Vignetta in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Vignetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.