Hotel Johnny

Hotel Johnny

Kleine hotelsWeer vandaag6°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Johnny voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Johnny in het Nederlands

Goed hotel!

Randy
15-3-2011

Een prima hotel voor een stedentrip. Hotel kan wel eens een nieuwe voorgeving krijgen, want vanaf buiten lijkt het niets. Van binnen blijkt niets echt minder waar. De entree is netjes, maar klein. Achter de balie vriendelijke mensen die je graag helpen, zelfs in het Engels! Het ontbijt van het hotel is uitgebreid en zeer goed. De kamers worden iedere dag netjes schoongemaakt en de bedden prima opgemaakt! De badkamer was klein, maar te doen voor een mid-week!

Op 2 minuten lopen vind je een tramstation die je voor één euro naar de Malpense Express brengt of verder richting het centrum. De ligging was voor ons de reden om voor dit hotel te kiezen.

Een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2011

Leuke plek voor een citytrip!!

Darya
11-4-2010

Het was wel een beetje verder gelegen van het centrum (op de site van BOOKING lees je dat het in een shoppingbuurt is, niets is echter minder waar), MAAR op de hoek van de straat is er een tram die je in 15 minuutjes naar het Duomo (HET middelpunt in Milaan, hier passeer je sowieso elke dag een 5tal keren) dus niet zoveel last van gehad... Na het uitgaan met taxi iets minder dan 10 euro betaald vanaf het centrum, dus perfect als je met een paar man bent!

Kamers netjes, ontbijt zeer degelijk, met fruitsap, zelfs cornflakes van Kellogs en verse croissantjes, dus niets op aa nte merken! Personeel heel vriendelijk, zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Johnny in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Johnny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.