Hotel Holiday Inn Milan Garibaldi Station

Hotel Holiday Inn Milan Garibaldi Station

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Milan Garibaldi Station voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Milan Garibaldi Station in het Nederlands

Topper

Martijn
24-12-2010

Uitstekend gelegen hotel. Uitstekende kamer, prima bed, schone badkamer. Aardig personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Milan Garibaldi Station in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Milan Garibaldi Station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.