Tijdelijk €25 aanbetaling

Grand Visconti Palace Milan - MGallery Collection

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grand Visconti Palace Milan - MGallery Collection voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 12 reviews

8.8FantastischScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Grand Visconti Palace Milan - MGallery Collection

• 4Grada Linden Jacobs29-07-2018

Nooit meer

Ik snap niet dat dit hotel zo hoog scoort personeel was erg vriendelijk ontbijt goed en hotel schoon maar dat was dan ook alles,een driepersoons kamer met 2 goede bedden en een vreselijke opklapbed met het gevolg dat we de 2 bedden maar tegen elkaar aangeschoven hebben en er met zijn 3e in hebben gelege zwembad was niet in gebruik (staat overigens nergens aangegeven zoals ze zeggen bij aankomst )het hotel is super saai en staat op een vreselijke locatie echt een achterstand buurt er is geen winkel in de buurt en de winkels die er op een afstand zijn sluiten vroeg en zijn op zondag helemaal niet open de metro is op loopafstand dat is idd fijn alleen hoef je dat s,avonds niet te doen ivm vrij veel ongure types, en dan niet te vergeten de vreselijk hoeveelheid muggen in het hotel zelf ik weet dat Italië erom bekend staat maar neem aan dat een hotel er voorzorgsmaatregelen tegen neemt naar niet dus al met al zal ik het hotel niet aanbevelen

• 9Hav17-09-2017

geweldig goed

Zeer net hotel en vriendelijke bediening zeer zeker een aanraden

• 9goed hotel23-08-2015

zeer goed

Na lange dagen rondlopen op de expo Milaan in een immense hitte,was het goed toekomen in dit hotel:airco die snel en zonder veel lawaai de kamer op temperatuur bracht;een comfortabele badkamer,een reuzebreed bed...goed geisoleerd-ondanks straatkant. Voor bezoek aan expo ligt dit hotel wat te ver om comfortabel te zijn maar naar het centrum gaat erg vlot.Ontbijt in orde maar niet echt wauw voor hotel van deze klasse.Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

• 10Daphne Doeleman10-09-2013

Aanrader!!!

Veel service en vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt in mooie zaal, grote kamers met veel extraatjes, top locatie vlakbij supermarkt en metro,bus. Daar s' avonds dineren is niet aan te raden.

• 9matthijs_vandijk14-03-2011

super hotel

Voor een weekend Milaan is dit een super hotel. Top service. Ligt wel iets buiten het centrum, maar is goed te belopen en taxi's zijn niet heel duur.

• 8G&A07-03-2011

Zeer goed hotel

Wij hebben (4-3/6-3) erg genoten van dit hotel. Goede ruime kamers, mooie badkamer (incl badjassen en slofjes). Ontbijt is prima verzorgd. Het is dichtbij metrostation Lodi gelegen (gele lijn). Vanuit Linate / Malpensa kun je de bus naar het centraal station nemen en vanuit daar de metro (hotel ligt op ong 100 mt van de metro station). Een 48-uren kaart kost 5 euro en dan kun je onbeperkt al het ov in Milaan nemen. Milaan op zich is echt een shopstad, wat minder cultuur te vinden. Al met al is dit hotel zeker een aanrader.

• 9greetje.eijke29-12-2010

Prachtig hotel dichtbij de metro

Prachtige klassiek ingerichte kamers, heel ruim met twee grote eenpersoonsbedden. Als je niet met je partner reist is dit een welkom voordeel. Heel gunstig gelegen dichtbij de metro en binnen 10 minuten sta je op de duomo waar je oneindig kunt winkelen. Er zit een prachtige tuin en een mooi wellnescentre bij het hotel dus als je even wilt ontspannen is dat ook mogelijk. Ontbijt is in buffetvorm en keuze te over. Zeker een bezoekje waard en als we nogmaals naar Milaan gaan dan zeker weer naar dit hotel.

• 8Kiwi04-10-2010

Goed hotel voor citytrip

Best een goed hotel. Niet zo'n super goede buurt maar niet ver van metro, heel gemakkelijk om Duomo te bereiken.

• 9Meis13-09-2010

Super hotel

Ondanks dat Milaan ons wat tegenviel (op de dom en de wijk Navligi na) is dat hotel helemaal super. Mooie kamers, goede service, netjes, aan alles wordt gedacht. Het hotel is goed geïsoleerd want van het langsrazende verkeer is niets te horen. Het ontbijt is erg lekker en uitgebreid. Heerlijk geslapen. Ook beschikken zij over een parkeergarage (wel tegen betaling) wat erg handig is als je met de auto Italië verkent. En ze beschikken over een zwembad (ook tegen betaling) wat wel heerlijk is na een lange, warme dag rondwandelen in de stad. Al met al waren wij erg tevreden met dit hotel.

• 10sofie08-08-2010

Super hotel!

Ruime en propere kamers. Uitstekende service. Vriendelijk personeel. Op 5 min van centrum met metro.

Hotel Grand Visconti Palace Milan - MGallery Collection info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Viale Isonzo 14, I-20154