Hotel Galles

45 reviews over Hotel Galles

• 2019
    9Buseyne G.10-06-2019

Aanrader!

Ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen omdat metrostation “Lima” op 10m van het hotel ligt. Ontbijt is zeer lekker en je hebt er een enorme keuze.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Ron15-10-2017

Geweldig voor een stedentrip!

Stedentrip Milaan gedaan. Kende de stad eigenlijk alleen van 'AC' en 'Inter'. Verrassend mooie stad met geweldige architectuur!!! De 'Duomo', het paleis, echt schitterend. Ook geweldig om mensen te kijken; van die poppetjes met opgespoten lipjes. Hotel Galles is 'n uitstekend hotel. Prima kamers, goed restaurant, mooie spa en een dakterras met mooi uitzicht. Ligging is ook perfect; het ligt boven/naast metrostation Lima waarmee je in 5-10 min bij de Dom bent. Af en toe hoor en voel je de metro rijden, zelfs op de 4e etage 🤔 We hadden half oktober ook prima weer; 25 graden en zon. Ik kwam er wel achter dat korte broeken 'not-done' zijn.

Wat ons wat tegenviel; er zijn talloze restaurants, maar 99 van de 100 zijn pizzeria. Een restaurant waar je biefstuk kan eten is echt zoeken, maar goed, da's smaak... Ook de prijzen van drankjes op het terras zijn fors; 6 euro voor een klein tapbiertje is niks...

Hoe dan ook; echt een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 6KATTIE13-02-2017

perfect hotel, maar last van de metro!

perfect hotel. prima gelegen in centrum milaan met de metro voor de deur.Heerlijke gigantisch bed met diverse kussens. mooie marmeren vloer. kluisje, tv, koffie thee faciliteit op kamer, koelkastje. tv. zeer schoon, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.Mooie badkamer met wc, bidet, regendouche. zeer vriendelijk personeel. Raar: telefoon hangt boven wc!. Dan reden waarom slechts 6 bij waardering. We hadden kamer op begane grond. Daar hoor je duidelijk elke 1 a 2 minuten de metro onder je doorheen rijden. Rijdt tot ca half een ,s-nachts. Zeer hinderlijk. Ik heb altijd oordopjes bij me, maar dan nog voel je een lichte trilling in je bed. Daarom zal ik dit hotel niet meer kiezen in de toekomst. Jammer want was verder perfect. Prachtig zwembad, sauna en stoombad.

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Appi19-09-2016

Fijn centraal gelegen hotel.

Best Western plus Galles is prima bevallen. Metro voor de deur,voor € 4,50 kun je de hele dag gebruikmaken van bus en metro. Fijn hotel,voor een redelijke prijs.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Eline van och28-04-2016

Heel erg goed

Het heel mooi en goed gelegen hotel. Erg schoon en heel vriendelijk personeel.het enige wat mij een beetje tegen viel was het kleine 2 persoons bed en ik vond de kamer erg warm ondanks de airco. Voor de rest was het super goed.heel uitgebreid ontbijt met veel keuzes.ligt heel centraal want de metro is voor de deur.als je het 1 maal weet is het super goed te doen om met de metro naar het cetrum te reizen.ik vind het een echte aanrader ik was er met mijn dochter van 17 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 4marianne20-07-2015

Dit nooit meer !

Kamers op 1ste en 2de verdieping: in kamer hoor je het voorbijrijden van de metro ! Zwembad is klein ! Gebruik fietsen vanaf 18 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8A.18-05-2015

Goed hotel

Hotel Galles is een prima hotel voor een citytrip naar Milaan. Het ligt op loopafstandvan het centraal station en ook naar het oude centrum is het lopend goed te doen. De kamers zijn niet heel ruim maar schoon en comfortabel. Omdat het hotel boven een metrostation ligt hoor je wel enigzins de metro's maar veel hinder hebben wij hiervan niet gehad.

Gereisd in mei 2015

• 9ilse_overgoor25-05-2014

Super hotel voor citytrip

Heerlijk Hotel direct aan de Corso Buenos Aires (winkelstraat) en bij metrostation Lima. Hotel beschikt over ideale faciliteiten om na een dag shoppen bij te komen; drie sauna's, bubbelbad, zwembad en dakterras. Kamers worden iedere dag verschoond net als de handdoeken. Het enigste minpuntje is dat de kamers ietwat gehorig zijn. Verder op en top genoten!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Joost11-11-2013

Zeer goed hotel met prima ligging !

Galles ligt dicht bij centraal station (shuttle van Bergamo airport). Zeer goed 4* hotel met vriendelijk personeel; mooie kamers en goede service. Welness-ruimte gratis (sauna, hamman, zwembad, fitness,...). Ontbijt is zeer lekker, voor elk wat wils.... Restaurant ligt aan een drukke (winkel)straat. Metro net voor hotel; Wij sliepen op de eerste etage, lawaai van de metro . Al bij al, zeker een aanrader..zowel voor de ligging als voor de prijs.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8jan16-09-2013

Goed hotel voor stadsbezoek

Goed gelegen langs de corso buenos aires, bij het metrostation Lima. Kamers prima verzorgd, ontbijt op het zesde met zicht op de stad. Vermijdt evenwel de lagere verdiepingen, de metro laat zich ook horen wat vooral 's avonds laat problemen kan geven met slechte slapers. Vriendelijke staff.

Gereisd met partner in september 2013

2 tips over Hotel Galles

• Lauren, 14-08-2013

The kitchen, een Italiaans restaurantje niet ver van het hotel (aan de h&m links af, op de eerste hoek) geeft alle Italiaanse specialiteiten aan een klein prijsje, het is ook niet 'prefab' zoals het in andere barretjes wel is. Maandag is er vrij veel toe in Milaan van toeristische dingen, zondag zijn er aantal winkels dicht!

• KATTIE, 13-02-2017

eten bij restaurant the kitchen, vlakbij. heerlijk itatliaans eten, ruime kaart en zeer redelijke prijzen in het dure milaan.

0 vragen over Hotel Galles

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald