Hotel Galles

Hotel Galles

33 reviews over Hotel Galles in het Nederlands

Geweldig voor een stedentrip!

Ron
15-10-2017

Stedentrip Milaan gedaan. Kende de stad eigenlijk alleen van 'AC' en 'Inter'. Verrassend mooie stad met geweldige architectuur!!! De 'Duomo', het paleis, echt schitterend. Ook geweldig om mensen te kijken; van die poppetjes met opgespoten lipjes.

Hotel Galles is 'n uitstekend hotel. Prima kamers, goed restaurant, mooie spa en een dakterras met mooi uitzicht. Ligging is ook perfect; het ligt boven/naast metrostation Lima waarmee je in 5-10 min bij de Dom bent. Af en toe hoor en voel je de metro rijden, zelfs op de 4e etage 🤔

We hadden half oktober ook prima weer; 25 graden en zon. Ik kwam er wel achter dat korte broeken 'not-done' zijn.

Wat ons wat tegenviel; er zijn talloze restaurants, maar 99 van de 100 zijn pizzeria. Een restaurant waar je biefstuk kan eten is echt zoeken, maar goed, da's smaak...

Ook de prijzen van drankjes op het terras zijn fors; 6 euro voor een klein tapbiertje is niks...

Hoe dan ook; echt een aanrader.

perfect hotel, maar last van de metro!

KATTIE
13-2-2017

perfect hotel. prima gelegen in centrum milaan met de metro voor de deur.Heerlijke gigantisch bed met diverse kussens. mooie marmeren vloer. kluisje, tv, koffie thee faciliteit op kamer, koelkastje. tv. zeer schoon, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.Mooie badkamer met wc, bidet, regendouche. zeer vriendelijk personeel. Raar: telefoon hangt boven wc!.

Dan reden waarom slechts 6 bij waardering. We hadden kamer op begane grond. Daar hoor je duidelijk elke 1 a 2 minuten de metro onder je doorheen rijden. Rijdt tot ca half een ,s-nachts. Zeer hinderlijk. Ik heb altijd oordopjes bij me, maar dan nog voel je een lichte trilling in je bed. Daarom zal ik dit hotel niet meer kiezen in de toekomst. Jammer want was verder perfect. Prachtig zwembad, sauna en stoombad.

Oude reviews (archief)

Fijn centraal gelegen hotel.

Appi
19-9-2016

Best Western plus Galles is prima bevallen.

Metro voor de deur,voor € 4,50 kun je de hele dag

gebruikmaken van bus en metro.

Fijn hotel,voor een redelijke prijs.

Heel erg goed

Eline van och
28-4-2016

Het heel mooi en goed gelegen hotel. Erg schoon en heel vriendelijk personeel.het enige wat mij een beetje tegen viel was het kleine 2 persoons bed en ik vond de kamer erg warm ondanks de airco. Voor de rest was het super goed.heel uitgebreid ontbijt met veel keuzes.ligt heel centraal want de metro is voor de deur.als je het 1 maal weet is het super goed te doen om met de metro naar het cetrum te reizen.ik vind het een echte aanrader ik was er met mijn dochter van 17 jaar.

Dit nooit meer !

marianne
        20-7-2015

Kamers op 1ste en 2de verdieping: in kamer hoor je het voorbijrijden van de metro !

Zwembad is klein !

Gebruik fietsen vanaf 18 jaar.

Goed hotel

A.
        18-5-2015

Hotel Galles is een prima hotel voor een citytrip naar Milaan.

Het ligt op loopafstandvan het centraal station en ook naar het oude centrum is het lopend goed te doen.

De kamers zijn niet heel ruim maar schoon en comfortabel.

Omdat het hotel boven een metrostation ligt hoor je wel enigzins de metro's maar veel hinder hebben wij hiervan niet gehad.

Super hotel voor citytrip

ilse_overgoor
        25-5-2014

Heerlijk Hotel direct aan de Corso Buenos Aires (winkelstraat) en bij metrostation Lima. Hotel beschikt over ideale faciliteiten om na een dag shoppen bij te komen; drie sauna's, bubbelbad, zwembad en dakterras. Kamers worden iedere dag verschoond net als de handdoeken. Het enigste minpuntje is dat de kamers ietwat gehorig zijn. Verder op en top genoten!

Zeer goed hotel met prima ligging !

Joost
        11-11-2013

Galles ligt dicht bij centraal station (shuttle van Bergamo airport). Zeer goed 4* hotel met vriendelijk personeel; mooie kamers en goede service.

Welness-ruimte gratis (sauna, hamman, zwembad, fitness,...).

Ontbijt is zeer lekker, voor elk wat wils....

Restaurant ligt aan een drukke (winkel)straat.

Metro net voor hotel; Wij sliepen op de eerste etage, lawaai van de metro .

Al bij al, zeker een aanrader..zowel voor de ligging als voor de prijs.

Goed hotel voor stadsbezoek

jan
        16-9-2013

Goed gelegen langs de corso buenos aires, bij het metrostation Lima.

Kamers prima verzorgd, ontbijt op het zesde met zicht op de stad.

Vermijdt evenwel de lagere verdiepingen, de metro laat zich ook horen wat vooral 's avonds laat problemen kan geven met slechte slapers.

Vriendelijke staff.

Super prijs-kwaliteit verhouding!

Lauren
        14-8-2013

In augustus 2013 ging ik met mijn vriendin op girlstrip naar Milaan. Hotel Galles, dat dicht bij het statione centrale gelegen is (waar de pendelbus van de luchthaven stopt) ligt zelf in een prachtige buurt: veel winkels, een park, barretjes op wandelafstand. Juist voor het hotel heb je de centrale metrolijn die je op 10 min naar de Duomo brengt, zelfs te voet is het te doen vanuit het hotel! Het hotel is heel mooi en proper, lekker eten en alles in orde. Voor de prijs die wij ervoor betaalden, via touroperator was dit meer dan goede prijs-kwaliteit! De kamer was ruim, met airco en een ruime badkamer. Er kwam wel een beetje behangpapier los, maar voor de rest was alles tiptop in orde. De mensen zijn er erg vriendelijk, maar hun talenkennis (frans en engels) is eerder beperkt, vooral bij het gewone personeel dan. Ze zijn ook heel vriendelijk, bij ons waren ze enkel onze bagage vergeten die ze naar de kamer gingen brengen. Ik ben fan, een echte aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Galles voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galles in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galles scoort een 8 uit 10 op basis van 42 reviews.