Hotel Enterprise

ItaliëLombardijeMilaan

8.2FantastischScore uit 10 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over Enterprise

• 8RBVW31-07-2013

Goed hotel, redelijk centraal gelegen

Goed hotel, niet teveel, niet te weinig. Prima kamers, prima service. Leuk dat ze een soort binnentuin hebben. Ik ben twee keer in dit hotel geweest en het is twee keer goed bevallen.

• 8RBVW30-10-2012

Heel prima

Prima hotel, het eten in het restaurant is oke. Persoonlijk raad ik aan de straat uit te lopen. Daar vind je genoeg leuke restaurantjes, die zijn goedkoper en het eten is lekkerder. Het hotel heeft een leuke binnenplaats, waar je ook het terras vindt.

• 9Danny en Esmé19-06-2012

Mooi en diervriendelijk hotel, aanrader!

Mooi hotel op een prima locatie! Ongv. 10 met de tram naar het centrum. Mooie nette wijk waarin het ligt. Hotelpersoneel erg vriendelijk en behulpzaam! Wij hadden ons hondje mee en het hotel is erg hondvriendelijk! Milaan is trouwens ook erg hondvriendelijk! Iedere donderdagavond is er een thema-avond vanaf 19.00 waarbij je gratis de hapjes mag eten en een gratis drankje krijgt! De volgende keer zal ik zeker weer dit hotel boeken!

• 8mevrouw van Kempen16-02-2012

mooi hotel

jammer de welness er op de site mooier wordt aangeboden dan werkelijk. tevens was ook he t turkse stoombad kapot. bubblebad was voor max 4 personen en dat voor een hotel

• 7Joyce_220529-08-2011

Net hotel

Dit hotel was erg netjes en keurig in orde. Het personeel bij front desk was zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker toen we vertelde dat er tot 3x toe iemand van housekeeping onze kamer inliep, zonder te kloppen. We hoefden toen meteen de drankjes van de avond ervoor niet meer te betalen, dat was echt heel netjes van ze!

Het hotel ligt wel een beetje buiten het centrum, maar er stopt een tram (tram 1)voor de deur, die rechtstreeks naar het centrum gaat.

• 8ajh_hoek28-07-2011

Tophotel voor citytrip

Hotel Enterprise is een echte aanrader voor een citytrip naar Milaan. Het is een prima hotel, dichtbij het centrum, maar ook ver genoeg weg van de drukte. Voor de deur stopt de tram, die je binnen een kwartier voor 1 euro naar de Duomo brengt. Het hotel biedt goede ruime kamer met airco, zijn modern ingericht tegen een alleszins redelijke prijs. Het ontbijt is fantastisch: zelden zo'n uitgebreide keuze gehad. En met heerlijke cappuccino vers aan tafel gebracht. Groot voordeel is ook de parkeergarage in het hotel zelf, waardoor we 3 dagen geen omkijken hadden naar onze auto. Verder biedt het hotel goede service: de concierge regelde voor ons (5 personen) kaarten voor het laatste Avondmaal van Da Vinci, terwijl je deze normaal gesproken 3 maanden van te voren moet reserveren.

• 8muets00624-03-2011

a nice hotel with a very good breakfast

hotel Enterprise in Milaan ligt zeer centraal met de tram ben je zo in het centrum. de kamers zijn niet groot maar voldoende voor een stadhotel. We vonden alleen het eten in het restaurant weinig keuze en naar verhouding weinig en heel duur. Vlakbij links op piazze firenze ligt Antico impero da Sissi. heerlijke eten, vriendelijke bediening en schappelijke prijzen

• 8wjeannet19-11-2009

Goede service en heerlijk ontbijt en diner

Hotel Enterprise ligt aan de rand van het centrum dicht in de buurt van trendy uitgaansgelegenheden. Ontbijt en diner is zeer goed. Bij het ontbijt wordt heerlijke verse cappuccino naar wens bereidt. Kamers zijn sfeervol ingericht.

• 9Ted01-08-2009

SUPER

Goed hotel, Erg rustig gelegen met eigen parkeergarage (E.18,-- per dag). De afstand tot het centrum is 10 min met de tram, die op de hoek van de straat stopt en gaat iedere 11 min voor slechts E. 1,-- per rit., dus geen enkel probleem. Het eten is helemaal geweldig, zowel ontbijt als diner. Absoluut een aanrader.

• 10Lara25-06-2009

Very comfortable stay

We loved the hotel breakfast every morning. It was convenient - the street car line. The staff was very friendly. Great value for the money.

Hotel Enterprise info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar