Dom van Milaan (Duomo)

Dom van Milaan (Duomo)

9.3Fenomenaal

0.4km van centrum

• 10Dunet Kuppen01-12-2018

Geweldig mooi om Milaan te zien

Met mijn vriendin ben ik met het vliegtuig naar Milaan gegaan we hebben overnacht in een mooi hotel(mecure) van daar uit zijn we met de tram of bus of lopend Milaan gaan verkennen. Wij zijn bij het prachtige Duomo geweest het was geweldig om te zien ook bij het bekende winkelcentra zijn we naar toe gegaan en bij het kasteel een heel ervaring rijker en veel foto’s later zijn we na 3 dagen weer thuisgekomen in Nederland

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Eva21-11-2018

Zeker de moeite waard!

Wanneer je voor de Duomo staat, lijkt het net alsof je naar een schilderij kijkt. Pas als je de Duomo binnenloopt en beklimt, begint het als werkelijkheid te voelen! Het is echt prachtig en het is niet te beschrijven door middel van foto’s of filmpjes; gewoon heen gaan!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Eveline21-09-2018

Was super..prachtige stad...alleen wel heel veel politie en soldaten op straat

Gereisd met partner in september 2018

• 7Mvr. van Etten18-04-2018

Prachtig

Prachtig bezienswaardigheid die gelegen is aan een gezellig plein. Het is centraal gelegen en erg makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8rosemarieroefs14-04-2018

Mooi uitzicht vanuit dak Duomo Milaan aanrader :)

De beklimming van de dom bovenop het dak tijdens zonsondergang in de avond is echt de moeite waard. Handig om ticket te kopen met VIP entree zodat je niet uur in de rij moet staan. Slecht de lange rij om papier reservering dom te verzilveren tot kaartje, en de binnenzijde van de kerk was erg koud in januari.

januari 2018

• 8Peter Bink21-08-2017

mooi om de dom gezien te hebben

de dom is zeker een bezoekje waard. Maar het dak op voor 12 euro moet je echt alleen doen als het rustig is anders sta je daar in de rij

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8b.a.11-08-2017

Erg mooi

We hebben deze alleen van de buitenzijde gezien, binnen en bovenop het dak moet ook fantastisch zijn maar hier kunnen wij dus helaas niet over oordelen,

augustus 2017

• 9Sophie Nabuurs06-05-2017

Ongelooflijk

Als je op het plein komt waar de catadraal van Milaan aan staat, voel je je al heel klein. Het is zo groot maar zo in detail. Het ziet van ver al mooi en indrukwekkend uit maar als je dichterbij komt zie je al die beeldjes! En dan heb je binnen nog niet gezien! Het is echt indrukwekkend. Tip; ga vroeg er naar toe, het is anders enorm druk!

Gereisd met partner in januari 2017

• 8KATTIE13-02-2017

prachtig

van buiten fantastisch mooi gezicht. niet binnen geweest. ik bezoek liever kleine lokale kerkjes.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Anita27-08-2015

Dom

Gaaf. Je kunt prachtige foto's maken van de buitenkant, vooral de grote deur. Zo mooi bewerkt. Ook kun je naar boven, je hebt dan een prachtig uitzicht op de Dom en op de stad.

Gereisd met partner in augustus 2014

10 van de 93 reviews gezien