Hotel Crowne Plaza Milan City

KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Crowne Plaza Milan City
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Milan City voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Crowne Plaza Milan City in het Nederlands

Met vrienden

Prima hotel om Milaan te verkennen

K.Iking
23-9-2016

Perfecte ligging naast de metro, met 5 min in centrum.Prima kamers, voorzien van alle gemakken en erg schoon.Bedden en kussens zijn erg goed. Ontbijt is uitgebreid en heerlijk.

Net hotel met heerlijk ontbijt

JOSE76
9-8-2012

Hotel Crowne Plaza is een zeer nette hotel, goed ontbijt met veel keuze. Vers fruit, verse broodjes en heerlijke koffie.

Metro voor de deur en een heerlijke pizzeria op 20 meter vanaf het hotel.

Het Crowne Plaza Hotel in Milana ligt vlakbij een metrostation en het centraal station en van daaruit is het gemakkelijk om Milaan te verkennen. Voor Italiaanse begrippen prachtige kamers met fantastisch ontbijtbuffet. Vriendelijk geprijsde drankjes in de minibar. Als extra service heeft het hotel een internetfaciliteit met printer. Heel genoeglijk is de buitenruimte: een oase van rust in de drukke stad.

Goed hotel

brasem
13-1-2011

Goed hotel aan de rand van het centrum met prima parkeergelegenheid op afgesloten binnenplaats De metro-ingang zit direct naast het hotel dus alles is goed te bereiken. De kamer was lekker ruim en mooi ingericht.

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Milan City in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Milan City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.