Camping Citta' di Milano

Camping Info

Meer campinginfo

54 reviews over Camping Citta' di Milano

• 5Fam. Erlings13-08-2019

Alleen overnachten om de stad te bezoeken

Wat ons betreft geen camping om op de camping te verblijven, maar vooral voor hooguit enkele nachten als je Milaan wilt bezoeken (fantastisch mooie stad). Vanaf de camping is het een goed uur met bus en metro naar het plein voor de Duomo, €2 pp enkele reis, kinderen gratis. Tip: koop gelijk kaartjes, ‘s ochtends waren ze op. Het sanitair is op zich modern en ‘s ochtends schoon, maar ‘s avonds door gebruik een bende (waarom zetten ze nergens in Italië in het sanitair een trekker neer?). Zoals anderen schrijven: veel muggen. ‘s Nachts wordt daar tegen gespoten op de camping en wordt je aangeraden binnen te blijven en de ramen/deuren dicht te houden.
    Het restaurant links laten liggen, bediening lijkt afwezig en wat we zagen leek niet erg lekker. Wij zijn weg gegaan en naar restaurant Alla Griglia gegaan (5 minuten met de auto, minuten lopen): subliem gegeten en de bediening was fantastisch! Prijs/kwaliteit zijn niet in verhouding.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 2018
    3Willem20-07-2018

Nooit meer

Camping bezocht als tussenstop, bij aankomst netjes ontvangen bij de receptie.Na een plaats gezocht te hebben viel al op dat er veel muggen en wespen op het terrein aanwezig waren.Verder gebruik de douches deze waren netjes kwa inrichting sanitair sterk vervuild door in loop vuil.(niet fris dus) In de loop van de dag lek geprikt door de muggen vreselijk.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 2017
    1Saar28-07-2017

Nooit meer

Slechte camping. Veel asociale Engelsen waarvan de kinderen snoep pakken uit de winkel, het openmaken en een snoepje pakken en t voor de neus van t personeel uitspugen en op de grond gooien. Personeel staat erbij en kijkt ernaar. Kinderen die rondzwerven en proberen ik je huisje te komen waar je bij staat. Zelfs een 2 jarige die je portemonnee probeert te grijpen. Toiletgebouwen echt heel vies. Geen aanrader Geeft allemaal heel onveilig gevoel. Eerder weggegaan dan gepland.

• 1Floortje26-07-2017

Pas op! Ierse travellers!

Smerig toiletgebouw, veel ieren die de hele nacht rondjes rijden over camping. Onvriendelijk personeel. Hadden 8 persoons huisje, waar je door de bedden heen de grond raakt. Zeer veel muggen.

Opengebroken kluizen bij de vuilnis. Alles smerig

Met jonge kinderen

• 1Diaan rijnhart10-07-2017

Nooit meer

Het is geen 4 sterren camping waard Ze hebben geen zwembad niks te doen naast hun heb je zwemparadijs daar hoort je gewoon gratis gebruik van moeten /kunnen maken eten was ook niet lekker je betaald erg duur voor zo achter stallig camping voor 3 personen met een kleine tent en auto geen stroom voor 1 nacht betaal je 47.00 terwijl er geen fuck te doen je wordt lek gevreten door de muggen wc en douche zagen er niet uit mannen toilet zat onder de stront bah bah ze weten dat hierna geen camping is waar je kan overnachten voor 1 nacht .Camping lig ook in een achter stallig wijk in een ketto buurt beter gezegd

• Oude reviews

5Guus Brandt25-08-2016

Leuke omgeving, maar geen camping om terug te kome

De camping op zich is niet onaardig, met kortbij een goedkope bus naar Milaan. De wachttijden bij de receptie zijn vrij lang( te weinig en niet echt vriendelijk personeel). De prijzen in de winkel en restaurant zijn veel te hoog voor hetgeen je krijgt. Geen aanrader.

• 5Eetgelegenheden

• 6Annelies05-08-2016

Prima voor stadsbezoek

Stadscamping voor een paar dagen Milaan. Makkelijk te bereiken met auto, vlak bij de snelweg aan de rand van de stad. Mooi nieuw samitair, niet al te grote, maar wel schaduwrijke staanplaatsen, restaurantje met prima eten, vriendelijk personeel. Aquapark naast de camping is duur (19 euro pp) en viel erg tegen. Druk en nog weer extra betalen voor sommige waterattracties. Op de camping veel last gehad van zeer aggressieve muggen, van s morgens vroeg tot s avonds laat, ze staken door stoelen en kleding heen zodra je je neus buiten de tent stak, ook al spuiten ze wekelijks gif.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Vincent20-08-2015

Super leuke plek!

Een goede camping van alle gemakken voorzien. Uitstekende (vernieuwde!!) toilet en douche ruimtes. Ruime plekken. 5 min lopen sta je in de supermarkt. Naast de supermarkt is ook de bushalte om richting de stad te gaan. Binnen 20min zit je midden in Milaan. Naast de camping is ook een groot water pretpark. Geen gebruik van gemaakt maar zag er zeker leuk uit. Vriendelijk geholpen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 7Margriet14-08-2015

Prima uitvalbasis

Prima camping voor een bezoek aan Milaan. Redelijk grote plekken, heerlijk veel schaduw en leuke horeca. Maar last but not least.... het sanitair is vernieuwd! Fantastisch... ruime toiletten en douches, hardstenen wasbakken. Ook prachtige voorzieningen voor gehandicapten.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 2Wouter13-08-2015

Niet meer

Met een middelgrote tent in het hoogseizoen is deze camping niet een succes te noemen. Er is amper ruimte voor de tent, de stroomkasten zitten vol en staan te ver weg en je zit letterlijk en figuurlijk als buren op elkaars lip. Verder is er geen behoefte aan sociaal contact en maken mensen er snel ruzie als het gaat om de manier hoe een tent staat. Het is tot diep in de nacht rumoerig met pratende mensen, rondrijdende auto's, veel licht en weinig privacy.

Voor een camping in de buurt van Milaan zou ik er met deze ervaring in ieder geval nooit meer heen gaan. Het is duur (35 euro voor 1 nacht), het duurt lang voordat je weer je paspoort terug krijgt, de plekken zijn krap en onhandig en het ademt geen sfeer en gezelligheid uit.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

1 tip over Camping Citta' di Milano

• henrietta01, 02-09-2014

Niet met de auto naar Milaan maar met openbaar vervoer. 3euro p.p. voor heen en weer (wel even vragen hoe je het moet doen ivm verdwalen)

0 vragen over Camping Citta' di Milano

• SchaduwplaatsenAanwezig