Camping Citta' di Milano

49 reviews over Camping Citta' di Milano in het Nederlands

Nooit meer

Saar
28-7-2017

Slechte camping. Veel asociale Engelsen waarvan de kinderen snoep pakken uit de winkel, het openmaken en een snoepje pakken en t voor de neus van t personeel uitspugen en op de grond gooien.

Personeel staat erbij en kijkt ernaar. Kinderen die rondzwerven en proberen ik je huisje te komen waar je bij staat.

Zelfs een 2 jarige die je portemonnee probeert te grijpen.

Toiletgebouwen echt heel vies. Geen aanrader

Geeft allemaal heel onveilig gevoel. Eerder weggegaan dan gepland.

Pas op! Ierse travellers!

Floortje
26-7-2017

Smerig toiletgebouw, veel ieren die de hele nacht rondjes rijden over camping. Onvriendelijk personeel.

Hadden 8 persoons huisje, waar je door de bedden heen de grond raakt.

Zeer veel muggen.

Opengebroken kluizen bij de vuilnis.

Alles smerig

Nooit meer

Diaan rijnhart
10-7-2017

Het is geen 4 sterren camping waard

Ze hebben geen zwembad niks te doen naast hun heb je zwemparadijs daar hoort je gewoon gratis gebruik van moeten /kunnen maken eten was ook niet lekker je betaald erg duur voor zo achter stallig camping voor 3 personen met een kleine tent en auto geen stroom voor 1 nacht betaal je 47.00 terwijl er geen fuck te doen je wordt lek gevreten door de muggen wc en douche zagen er niet uit mannen toilet zat onder de stront bah bah ze weten dat hierna geen camping is waar je kan overnachten voor 1 nacht .Camping lig ook in een achter stallig wijk in een ketto buurt beter gezegd

Oude reviews (archief)

De camping op zich is niet onaardig, met kortbij een goedkope bus naar Milaan. De wachttijden bij de receptie zijn vrij lang( te weinig en niet echt vriendelijk personeel). De prijzen in de winkel en restaurant zijn veel te hoog voor hetgeen je krijgt. Geen aanrader.

Prima voor stadsbezoek

Annelies
    5-8-2016

Stadscamping voor een paar dagen Milaan. Makkelijk te bereiken met auto, vlak bij de snelweg aan de rand van de stad. Mooi nieuw samitair, niet al te grote, maar wel schaduwrijke staanplaatsen, restaurantje met prima eten, vriendelijk personeel. Aquapark naast de camping is duur (19 euro pp) en viel erg tegen. Druk en nog weer extra betalen voor sommige waterattracties. Op de camping veel last gehad van zeer aggressieve muggen, van s morgens vroeg tot s avonds laat, ze staken door stoelen en kleding heen zodra je je neus buiten de tent stak, ook al spuiten ze wekelijks gif.

Super leuke plek!

Vincent
    20-8-2015

Een goede camping van alle gemakken voorzien. Uitstekende (vernieuwde!!) toilet en douche ruimtes. Ruime plekken. 5 min lopen sta je in de supermarkt. Naast de supermarkt is ook de bushalte om richting de stad te gaan. Binnen 20min zit je midden in Milaan. Naast de camping is ook een groot water pretpark. Geen gebruik van gemaakt maar zag er zeker leuk uit. Vriendelijk geholpen.

Prima uitvalbasis

Margriet
    14-8-2015

Prima camping voor een bezoek aan Milaan. Redelijk grote plekken, heerlijk veel schaduw en leuke horeca. Maar last but not least.... het sanitair is vernieuwd! Fantastisch... ruime toiletten en douches, hardstenen wasbakken. Ook prachtige voorzieningen voor gehandicapten.

Niet meer

Wouter
    13-8-2015

Met een middelgrote tent in het hoogseizoen is deze camping niet een succes te noemen. Er is amper ruimte voor de tent, de stroomkasten zitten vol en staan te ver weg en je zit letterlijk en figuurlijk als buren op elkaars lip. Verder is er geen behoefte aan sociaal contact en maken mensen er snel ruzie als het gaat om de manier hoe een tent staat. Het is tot diep in de nacht rumoerig met pratende mensen, rondrijdende auto's, veel licht en weinig privacy.

Voor een camping in de buurt van Milaan zou ik er met deze ervaring in ieder geval nooit meer heen gaan. Het is duur (35 euro voor 1 nacht), het duurt lang voordat je weer je paspoort terug krijgt, de plekken zijn krap en onhandig en het ademt geen sfeer en gezelligheid uit.

Vies en kapot sanitair, niet vriendelijk personeel die grote fouten maakt door ons de verkeerde paspoorten mee te geven, de gasten zijn niet ons type mensen daardoor voelden wij ons niet op ons gemak. Nadat ik een mail en een brief heb gestuurd over de verkeerde paspoort heb ik nooit een reactie gekregen. Echt nooit meer.

dit nooit meer

Poppe
    23-9-2014

douche koud water, overal konijnenkeutels, volgens mij meer een camperstalling, fles water voor 2.50' overnachten 2personen met

caravan 38 euro per nacht

We hebben een aantal aanbieders voor Citta' di Milano voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Citta' di Milano in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Citta' di Milano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Citta' di Milano scoort een 4.03 uit 10 op basis van 52 reviews.