Hotel Cervo Milano

10 reviews over Hotel Cervo Milano in het Nederlands

prima stadshotel

ronny
7-3-2013

Je loopt zo het centrum in. Ontbijt prima geregeld, kamers klein maar fijn. Zeer goedeprijs/kwaliteitsverhouding

Bedwantse

Andrea
12-7-2012

Idd echt heeele kleine kamer met gammele douche. Wij noemden onze kamer 'de boekenkast'. Bed lag heerlijk, maar helaas voorzien van bedwantsen.

Ontbijt voor italiaanse begrippen goed: brood, cakejes etc, 1 soort kaas en 1 soort worst, ei, vruchtenbowl en hele goeie kofiie. Ook hier weer een kanttekening, alle 3 de ochtenden was het gros al om 08.30 leeg en moest je vragen of ze het bij wilden vullen. Dit gebeurde dan ook wel, maar dus niet uit hun zelf.

Genoeg restaurants en bars in de buurt, supermarkt naast de deur. Metro op 10 minuten lopen.

Wij zijn niet veeleisende gasten, maar dit leek toch wel op vergane glorie in een boekenkast.

Zou dit hotel niet aanraden vooral vanwege de bedwantsen en de ontzettend kleine kamer. Foto's op boekingssites vind ik toch wel wat misleidend. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Prima hotel

Noa
13-4-2012

Wij waren hier voor een shopweekend. Prima hotel voor overnachting en lekker ontbijt. Kamers zijn wel ouderwets en oudbollig ingericht. Aardig personeel, supermarktje naast de deur.

We hebben een aantal aanbieders voor Cervo Milano voor je op een rij gezet:

Super hotel om Milaan te verkennen!

Britt
24-7-2011

Vanuit hotel cervo ben je dichtbij het metrostation, en vanuit daar kun je overal naartoe. Ook is op korte loopafstand corso como, waar je cafeetjes hebt en gezellig kunt eten of terrassen. Hier kun je ook evt uitgaan. Verder waren de kamers elke dag goed schoongemaakt, badkamer was niet heel groot maar ruim genoeg. Douche was prima, snel warm water en ook continu warm water en een harde straal. Bedden sliepen goed en er was zelfs een koelkastje op de kamer! Het hotel ligt naast een supermarkt en aan de andere kant naast een pub waar je ook gezellig kunt zitten 's avonds. Het personeel was supervriendelijk en sprak goed engels. Je kon terecht met al je vragen. Wij waren met 5 vriendinnen en hebben een leuke vakantie gehad!

Prima hotel, goede ligging

Kok
17-3-2011

Ideale uitvalsbasis voor shoppen en clubbing. Dichtbij het station.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ideaal voor stedentrip!

Jess
23-1-2011

Klein maar goed hotel. Ontbijt is iets minder maar je gaat niet met honger de deur uit. De kamer en de badkamer zijn schoon. Hier 3 nachten geweest en is goed bevallen. Op ong 300 meter lopen (deur uit links) zit halte Repubblika en zit 2 haltes van het Centraal Station vandaan en 4 haltes van de Duomo. Personeel is erg vriendelijk en spreken goed engels.

Goeie buurt, wij als twee meiden hebben totaal geen last gehad toen we s'avonds terug kwamen van metro of tram.

Kortom, aanrader als je een paar dagen naar Milaan wilt!

2008

Prima hotel voor een goede prijs

Claudia
10-10-2008

Een goed hotel met ideale ligging. Het hotel ligt dichtbij een metrohalte en via 4 stops ben je zo bij de Duomo. Wij hebben alles lopend gedaan. Ongeveer 15 min lopen naar het centrum, erg goed te doen. Kamers waren prima. Netjes en verzorgd ingericht, schoon. Badkamer wat aan de kleine kant en wij hadden een 2pk dat was ruim, de 1pk was erg klein. Personeel ad receptie erg vriendelijk en spraken goed Engels. Het ontbijt is erg eenvoudig. Milaan leuk voor 2 dagen, Duomo erg mooi om te zien, verder deze stad bezoeken puur voor het shoppen.

2007

Eind april 2007 hier geweest

Dorien
2-5-2007

Eind april 2007 hier geweest. Een prima 3*+ hotel op een kleine 1.5 km van de Dom. Trammetjes voor de deur en gunstig tov. centraal station. Goed te belopen. Kamers prima. Genoeg ruimte voor 2. Prima douche en altijd warm water. Elk uur van de dag.

2006

In mei 2006 verbleef ik samen met vrienden in dit hotel. NOOIT MEER! De kamer is de kleinste die ik ooit gezien had. De douche is piepklein, om je tanden te poetsen, moest je half in de douche staan, om een beetje ruimte te creeren hadden we de stoel van het het bureautje op het nachtkastje gezet, de kleerkast was stuk, 2 dagen geen warm water,...kortom wij komen daar nooit meer! en dat voor 120 eur/nacht!

2005

Wij zijn hier vorig jaar in juni geweest

Ellen Mulder
11-3-2005

Wij zijn hier vorig jaar in juni geweest. Hotel was netjes, personeel was vriendelijk, maar spraken haast geen engels en ook geen duits.

Metro is niet zo heel erg ver weg, ongeveer 400 meter langs de weg lopen. Metro kaartjes zijn verkrijgbaar om maximaal 2 dagen vrij te reizen, dit is ideaal, het hotel ligt 4 haltes van het centrum en de gehele stad is perfect per metro bereikbaar. Naast het hotel zit een supermarkt en in de straat zit een leuke Ierse Pub.

Het centrum van de stad is erg mooi, wel waren er tijdens ons verblijf veel gebouwen voor verbouwing aan de buitenzijde ingepakt.

Niet missen in deze stad: De dom en Castello.

We hebben een aantal aanbieders voor Cervo Milano voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cervo Milano in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cervo Milano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.