Hotel Cavour

HotelWeer vandaag31°23°
Hotel Cavour

We hebben een aantal aanbieders voor Cavour voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cavour in het Nederlands

Goed hotel, centrale ligging

S
16-9-2016

we hebben een weekend in dit hotel geslapen.

Vanaf begin tot eind was de service prima en werden we altijd vriendelijk te woord gestaan. Onze kamer was licht en schoon met een keurige badkamer.

goed hotel, beperkte ontbijtruimte

annemarie
14-1-2007

goed hotel, beperkte ontbijtruimte. restaurant stelt niet veel voor

prima gelegen t.o.v. de winkels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavour in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cavour scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.