Hotel Brunelleschi

• Sauna

6 reviews over Hotel Brunelleschi

• 8Hooglander22-07-2010

Super!

Wij zijn net terug van onze roadtrip door Italie en hebben ook dit hotel aangedaan voor 2 nachten. Dit was echt één van de fijnste hotels van onze tour! Ten eerste kregen we een gratis upgrade naar een prachtige twee kamer suite (en dat voor zo'n 130 euro), ten tweede was het ontbijt inclusief, wat heerlijk was. De kamer heeft wel veel knopjes (oa. om de gordijnen open en dicht te doen...dat vond mijn dochter prachtig) en het was allemaal erg compleet. Fijn dat er gratis internet is en dat het zo dicht bij alles is. Tegenover het hotel ligt een heerlijke pizza tent (Pizza & Friends) dat is een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8De Kleijn21-06-2010

Een aanrader!

Wij zijn net terug gekomen uit Milaan. Aldaar verbleven wij in Hotel Brunelleschi. Wij zijn er erg over te spreken (wij houden van comfortabele, luxe hotels, minimaal 4*). Het ligt op 10 minuten lopen van Duomo, Scala en winkelgebied. Gastvrije ontvangst, mooie receptie. Kamer 428 kijkt uit op de keurige binnenplaats. Airco, broekenpers, tv en minibar op de kamer. Prima bed. Ruime kledingkast. Ruimte om koffers neer te zetten. Kleine badkamer met bad, toilet en bidet. Kamer was wat oud maar erg schoon. Shampoo, badschuim, zeepjes, tandenborstels, scheersetje, sloffen, kamerjassen, schoenpoets, briefpapier, wattenstaafjes, pen, aantekenblokje, alles was aanwezig en werd continu aangevuld. Iedere dag werden de bedden verschoond en handdoeken vervangen. Het personeel is erg behulpzaam en aardig. Ontbijtbuffet is vrij uitgebreid en lekker. Veel personeel om alles steeds aan te vullen. Kortom: een aanrader! Wij zouden hier zeker terug komen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Nikki29-04-2010

bit dated but clean and walking distance to center

plus: walking distance to center and shops; clean, friendly, good breakfast cons: a bit dated rooms, beds and pillows are very very hard would go back

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 9Dorien06-01-2010

uitstekend hotel

Prima hotel. Veel personeel met vriendelijke, goede service. Wij hadden een mooie ruime kamer aan de straatkant, geen last van geluid van verkeer gehad, elke dag schone lakens, vloerverwarming in de (wat kleine maar complete) badkamer: bad, aparte douche, zeepjes, tandenborstelsetje, nagelvijltjes, etc. Bij het ontbijt verse jus d'orange (werd ter plekke geperst), verse cappuccino ed, en genoeg keus aan brood, beleg, vers fruit ed. Het hotel heeft een ideale ligging vlak bij het centrum. Hotelprijs via bv packagedeal klm is prima. De extra hotelnacht ivm gesloten luchthaven (sneeuwoverlast) in een suite (ongevraagd) was heel redelijk geprijsd (EUR 190 voor 3 personen, op de deur stond EUR 580). Bij een volgend bezoek aan Milaan kies ik zeker weer voor dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8Judith22-04-2009

een aanrader

Heel fijn hotel. Wij hadden een aanbieding dus betaalden ook veel minder als de prijs op de deur. Overigens werden we de eerste nacht wel wakker van de tram die om de hoek komt. Verder een heel compleet hotel met uitgebreid ontbijtbuffet en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging heel centraal, straat uit, pleintje over en je loopt zo over het plein bij de Duomo het winkelcentrum Victor Emamuelle in.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9Angela16-09-2007

Mooi hotel op 2 minuten loopafstand van de Dom.

Ruime kamer/badkamer

Onbijt was ook erg lekker met verse cappuccino!

Zakelijk gereisd in maart 2007

Hotel Brunelleschi info