Hotel Best Western Milton Milano

8,1

8 reviews over Hotel Best Western Milton Milano in het Nederlands

prima hotel om de stad te verkennen

Mieke
21-3-2012

Best Western Milton Milano heeft een goede ligging, dicht bij openbaar vervoer. goede kamers en een redelijk ontbijt.

Het hotel is prima. We hadden een relatief goedkoop verblijf en de service was ok.

Hotel bar stelt niet veel voor maar barman Joel wilde je zeer graag van dienst zijn met drankjes en was erg vriendelijk. En wij vonden het ontbijtbuffet eigenlijk niet geweldig qua variatie als het gaat om gezond eten. Idd was de metro een stukje lopen maar dat vonden wij prima. Idd niet als vrouw alleen over deze straat wandelen 's avonds!

2008

Net hotel, met heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Heerlijk dat je daar nog zelf verse esspresso of cappucino bij mag bestellen.

Wel ver van het centrum en ook echt een flink stuk lopen vanaf de metro. Dit doe je door een lange straat, waar je je niet echt super safe voelt, zeker niet met alleen dames. Het ligt wat achteraf. Dus pak een taxi vanaf de luchthaven.

Wel goede prijs/kwaliteit verhouding.

2007

Super mooi hotel De kamers zijn ontzettend groot en mooi. Lekker een ontbijt s'ochtends waar veel te krijgen was. Personeel was echt vriendelijk en je kon ook echt alles aan ze vragen. De metro was nog wel een stukje lopen

een prima hotel met goede service, de afstand van het hotel naar het metrostation was wel vrij groot. de kamers zijn mooi ingericht met een gratis kluisje.

Erg net hotel

Demi
30-7-2007

Erg net hotel. Kamers zijn netjes verzorgd ingericht en ook erg schoon. Lekker groot lichbad in de badkamer. Ontbijt was erg uitgebreid, lekker en je kunt koffie, espresso of cappucino bestellen bij je ontbijt....mmmmmmm!

Net hotel met een goede prijs/kwaliteits verhouding. Wel is het toch minimaal 12 minuten lopen van de metro. De lange straat waar je doorheen moet lopen geeft je 's avonds (laat) niet echt een super safe gevoel, gelukkig niets meegemaakt.

2006

Prima centraal gelegen hotel

Anita
16-8-2006

Prima centraal gelegen hotel. Alleen is de ontvangstruimte niet groot. De lobby en eetgedeelte zijn door middel van gordijnen van elkaar gescheiden.

Ontbijt was compleet met verse broodjes, verse jus, fruit, scrambled eggs, muesli, taartjes etc.. Alleen zijn de zitplaatsen van het eetgedeelte beperkt.

Het personeel is zéer vriendelijk op éen receptionist na, die erg gemaakt was. Hij was een beetje vreemd en gedroeg overgeacteerd:(.

De ruime kamers hebben een gezellig interieur in blauw en wit (voorzien van een gratis kluisje).

Goed aan te raden! Alleen moet je wel even een blokje om om bij het metrostation "Lancetti" te komen. Maar verder zijn er ook goede bus- en trolleyverbindingen.

Prima centraal gelegen hotel

Anita
16-8-2006

Goed aan te raden! Alleen moet je wel even een blokje om lopen om bij het metrostation "Lancetti" te komen. Maar verder zijn er ook goede bus- en trolleyverbindingen.

Hotel Best Western Milton Milano 8.13 10 8 .