Hotel Berna

31 reviews over Hotel Berna in het Nederlands

Gewoon 4 sterren

Bart
1-3-2013

Ik ben in dit hotel verschillende malen geweest voor zakenreizen. Eerlijk gezegd tijdens beurzen zijn de prijzen vermoedelijk X2 in gans milaan , ik betaalde 200-220euro/nacht tijdens die periodes.

Ik heb er altijd slecht geslapen, vraag zeker een kamer aan de binnenkant, aan de buitenzijde veel lawaai slachts.

Straat waar openlijk prostitues staan ook

Inkomhal en salon voortreffelijk.

Wat men schrijft over ontbijt, tja in mijn ogen iets hoger dan de standaard maar dat eindigt toch met pistolets & iets? Iemand schreef hier beste ontbijt ooit???

Er is goed restaurant schuin over de straat: een aanrader want aan gare centrale zelf is het huilen met de pet op.

Er is nog hotel in dezelfde straat , ik dacht atlantic city, ook al geweest maar minder goed. Volgende keer probeer ik eens best western city. We shall see.

Una mediterraneo aan porta romano is qua entrance minder luxe maar is beter qua geluidsdichtheid.

Mvg,

Fijn familiehotel

Thea
23-3-2012

Hotel Berna blijkt een juweeltje te zijn! Bijzonder attent personeel, een heerlijk uitgebreid ontbijt (echt álles wat je maar wilt), een keuze uit 7 hoofdkussens, en een echte picollo! En een grand dame die alles overziet. Op loop- danwel metro afstand van het centrum.

Een aanrader voor citytrips

Filip
4-10-2011

Het hotel ligt op 100 m van treinstation en bus- en tramhaltes, op 30 m van metrohalte. Te voet ong 1/2 uur stappen naar centrum, met metro 5 min. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, kamer ruim voldoende qua faciliteiten, met kleine maar kraaknette badkamer. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Voór aankomst wordt men gecontacteerd door het hotel om je persoonlijke wensen te voldoen (boeking via internet). De prijs is iets hoger dan doorsnee maar je vergeet dat alles wanneer je geniet in de bar van een drankje;

We hebben een aantal aanbieders voor Berna voor je op een rij gezet:

Super hotel met super service!

Gert19
12-8-2010

Prima hotel voor aantal dagen (3) in Milaan. Vlakbij het Centraal Station, 5 min. Metro op 3 min. Met de Metro in 10 bij de Dom. Via de Coros Buennos Aires (winkelstraat) in 45 gelopen naar het centrum.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, auto werd keurg weggebracht en bij vertrek (05:00) weer binnen 10 min opgehaald.

Ontbijt was voortreffelijk. Nog nooit zo'n uitgebreid buffet gezien, zelfs met een wortelpers...

Kamer (2 volw, 1 kind) was uitstekend. Goed onderhouden en schoon. Minibar gratis te gebruiken en ook thee/koffie.

Alles is op loopafstand, het station, de restaurants, de winkels e.d.. We hadden een ruime kamer, met luxe bad. Ontbijt was prime en uitgebreid. Zeker de moeite waard!

Prima hotel. Zeer vriendelijke bediening. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Je wordt vriendelijk ontvangen en de ober in de bar verzorgd je met zijn hapjes, die bij de drankjes gratis geserveerd worden, uitstekend. De kamer is schoon en wordt netjes bijgehouden. Als je het raam aan de voorkant dichthoudt merk je niets van het verkeer in de straat. Het hotel ligt zeer dicht bij de metro en het centraal station voor vervoer naar de luchthaven. Je bent met de metro binnen 4 haltes in het centrum. In de omgeving zijn genoeg goede restaurants. Probeer Ristorante - Pizzeria Settembrini 18 eens. Is op loopafstand.

Prima hotel

marino
1-8-2009

Prima hotel zoover certificaat 2009 hing trots achter de receptie.

dit certificaat hebben ze ook echt verdiend

vViendelijk personeel prima ontbijt en de kleine dingetjes die het hem doen,

Waterkoker op de kamer met kopjes theezakjes en oploskoffie, koffie en theehoek beneden heledag gratis koffie minibar en kluisje op de kamer gratis en een kleine atentie als je weer naar huis gaat. Dicht bij metro en centraal station.

Goed hotel, redelijke locatie

Ran
11-6-2009

Het hotel ligt dicht bij het station en de metro halte, maar lopen naar het centrum is net iets te ver. Het hotel is verder zeer goed; vriendelijke behulpzame medewerkers, een fantastisch ontbijtbuffet. De executive room was groot, schoon, comfortabel en rustig (aan de achterkant van het hotel). De minibar is gratis. De straat schijnt niet goed bekend te staan aangezien er dames van lichte zeden zouden rondhangen. In de vier dagen dat ik in het hotel ben geweest heb ik hier echter totaal geen last van gehad.

Kinderbedje en kinderstoel zijn zonder problemen beschikbaar.

Super hotel, personeel zeer vriendelijk

A. Cabooter & Monique Tissink
9-6-2009

Een goed verzorgd hotel, ontbijt is erg uitgebreid,maar kamer aan de achterkant is geen overbodige luxe omdat inderdaad om 06.00 uur de vuil en glascontainers worden leeggemaakt met zeer veel kabaal. Airco werkt prima, kamers niet al te groot maar schoon!

Goed hotel!

Cornelissen
3-6-2009

Alles prima, zoals door voorgaande vakantiegangers reeds hebben vermeld. Voor ons was enkel de badkamer een serieuze afknapper. Als je 1m91 bent was deze (van kamer 104) echt niet te doen! Een hele smalle pijp. Als je op het toilet zat, moest je je voet in de douche zetten en je andere knie zat tegen de muur geplet. De douche: heel moeilijk om in te bewegen. Best ook vragen naar een kamer achteraan vanwege het straatlawaai (weekend ok, maar weekdag begint al om 05u00 met de glascontainer en met de vuilkar).

Verder alles ok.

We hebben een aantal aanbieders voor Berna voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berna in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.