Hotel Bel Sit

8.3FantastischScore uit 3 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 3 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Bel Sit

• 8John and Riet22-11-2016

Prima hotel voor 2**, zeer gastvrij

Voor 2 sterren zeker aan te bevelen, zeer gastvrije medewerkers, goede kamer met goed bed. Er staat zelfs een tafel met 2 stoelen, TV prima, airco (hadden wij niet nodig in oktober). Douche is klein maar ok. Ontbijtbuffet was voor ons prima en ook voldoende en dat voor 4 euro p.p. Direct achter het hotel kun je de tram nemen naar het centrum (20 min.): ideaal om Milaan te bezichtigen. Hotel ligt ten noordwesten van het centrum, goed en makkelijk met de auto bereikbaar. Men zegt dat je er niet kunt parkeren maar als je het even in de gaten houdt, kun je voor het hotel parkeren. Op 5 min. lopen ligt een winkelcentrum. De straat achter het hotel heeft diverse restaurantjes waar je prima kunt eten en niet duur. Ook de consumpties in het hotel zijn goed betaalbaar.

• 9Astrid25-07-2013

Goed hotel voor bezoek Milaan

We zijn hier 1 nacht geweest met onze 3 kinderen in juli 2013. Een prima hotel, niet duur. Waar voor je geld. De kamers zijn functioneel, superschoon en voorzien van een goede airco. Je wordt hartelijk ontvangen en krijgt ongevraagd alle uitleg over de stad, tramlijnen, bezienswaardigheden, shoppingcentra en waar je 's avonds het beste kunt eten. Tram naar centrum stopt zowat voor de deur, makkelijker kan niet. Auto parkeren kan gratis voor de deur (en veilig, volgens de eigenaar).Klein nadeel is dat het hotel tussen een drukke weg en een trambaan ligt, dus gevoelige slapers kunnen hier last van hebben. Maar voor 20 euro pp. incl. (mierzoet, dat wel) ontbijt, komen we hier nog een keer terug.

• 8Reneetje17-07-2012

Praktisch schoon hotel en vriendelijk personeel

In April hebben we hier enkele nachten voordelig gelogeerd om Milaan te bezichtigen. Het hotel is gevestigd in een buitenwijk van Milaan circa 2 km van het San Siro en het internationale beurs en congresgebouw. Je kunt de auto gratis parkeren voor de deur of aan de overkant van de straat op een priveparkeerplaats. De bediening is supervriendelijk (24/7 aanwezig). Vooral Ricardo (mede eigenaar met familie) is geweldig. Een echte gepassioneerde Italiaan. De hotelkamer is redelijk groot en functioneel. Alles verkeerde in goede staat. De muren waren voorzien van een fel kleurtje. Inbegrepen ontbijt was aan de karige kant. Wat betreft OV kun je bij het personeel tickets kopen. Met de tram (halte achter het hotel) ben je in circa 10-15 min in hartje centrum. Milaan is een echte industriestad (niet heel toeristisch) maar het centrum, de bekende modebuurt en de oude parken zijn zeer de moeite waard! Op loopafstand van het hotel zit een winkelcentrum met een grote supermarkt.

Hotel Bel Sit info

Facilities