ItaliëLombardijeMilaanBed & Breakfasts MilaanBed & Breakfast Bed & Bed In Milano

Bed & Breakfast Bed & Bed In Milano

ItaliëLombardijeMilaan

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Bed & Bed In Milano voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1 review
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

1 Reviews over Bed & Bed In Milano

• 7Judith (20)15-08-2008

Aanrader voor backpackers

De B&B zag er goed uit. Van alles voorzien, misten alleen een keukentje met koelkastje op de kamer. Het snaitair en de bedden waren prima. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We mochten tot 12 uur 's middags gratis koffie/thee pakken en je mocht ook gratis internetten. Toen we wat touristische info vroegen mochten we een boek lenen waar we veel uit konden halen. Veilig was het ook. Eerst moest je door een poort, dan door de hoofdingang (met slot) en dan je eigen kamer (met slot). Ook de bereikbaarheid was goed. Vlak voor de deur ging een tram richting het centrum en de metro. Milaan zelf was ook een aanrader. Lekker shoppen in Duomo. Avondeten ging niet in het B&B, maar net erlangs was een goed chinees restaurant en ook restaurant Time Out 3 was erg lekker. Verder was het fijn dat op 100 meter lopen een pinautomaat zat en een Lidl. Al met al een aanrader voor een paar daagjes Milaan.

Bed & Breakfast Bed & Bed In Milano info

Facilities