Appartement BB Hotels Residenza Bocconi

Appartement BB Hotels Residenza Bocconi

8Fantastisch

Italië, Lombardije, Milaan

Op vakantie geweest naar BB Hotels Residenza Bocconi?

8Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor BB Hotels Residenza Bocconi voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement BB Hotels Residenza Bocconi

• 9Michel27-07-2016

Prima, fijn hotel

Modern, schoon, veel ruimte, goede ligging. Wij zijn hier nu 5 keer geweest, een keer was het niet schoon, de andere keren allemaal prima. Airco, Wifi. Metro en bus voor de deur, 10 minuten lopen naar de Navigli. Auto kan twee straten verder veilig en gratis worden neergezet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Lara1312-09-2013

Goede ligging en prima appartement, erg gehorig.

Hier met vriendinnen een weekend verbleven. We hadden een 4 persoons appartement gehuurd, wat inhoudt dat er een slaapbank in de woonkamer opgemaakt staat en een tweepersoonsbed in een aparte kamer. Dit was prima te doen, alle slaapplaatsen sliepen prima. Keukentje is niet voldoende om een hele maaltijd op te bereiden, maar fijn om te kunnen lunchen en ontbijten op de kamer. Om de hoek is een supermarktje en naast het hotel een pizzeria waar je je pizza kunt afhalen en in je eigen appartement kunt opeten. Ligging is vlakbij de metro vanwaar je prima Milaan kunt ontdekken, lopend naar het centrum is ook nog te doen, 20 minuten lopen. Grote nadeel aan ons appartement vond ik dat het heel erg gehorig was. Nu hadden we denk ik ook pech dat er waarschijnlijk naast ons een grote groep zat die tot laat op bleef, maar het was net of ze in de kamer stonden. Daarom toch een 7 voor dit verdere prima hotel!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Appartement BB Hotels Residenza Bocconi info