Hotel Atena **

Hotel Atena **

Hotel Atena
Hotel Atena

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Atena voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Atena in het Nederlands

Heel goor!!

Noa, 21-9-2017

Echt niet doen! Alles was heeel erg vies. Ik durfde niet eens te douchen. Alles plakte, de vloer op de badkamer was kapot, overal schimmel. De airco deed het niet, en de afstandsbediening daarvan was heel erg vies. Ik was hier met een vriendin, en we voelden ons ook niet veilig. De meneer achter de balie wilden onze paspoorten hebben, en dat wij alvast naar de kamer gingen. Dit dus niet gedaan, wilden meteen ons paspoort terug. Alles zo gehorig, nauwelijks geslapen. Want achter de receptie doen ze zelfs in de nacht nog ontzettend luidruchtig. Verder was het ontbijt om te huilen. Het enige beetje positieve was de liggen, 10 minuten lopen naar het centrum. Maar nog nooit zó blij geweest dat ik kon uitchecken.

Slecht

Duisenberg, 20-7-2011

"Shabby" smoezelig, klein, amateuristisch. Hier ga je echt alleen slapen als er ergens anders niets meer te krijgen is. Het ligt wel op 10 min lopen vanaf het centrum. Ontbijt is hier een voorverpakte beschuit met een bak je jam. Jus in een wit plastic bekertje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atena in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atena scoort een 3 uit 10 op basis van 2 reviews.