ItaliëLombardijeMilaanHotels MilaanHotel Atahotel Linea Uno

Hotel Atahotel Linea Uno

ItaliëLombardijeMilaan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Atahotel Linea Uno voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Atahotel Linea Uno

• 9Hans Jacobs11-05-2017

top adresje in Milaan

Heel onopvallend hotel aan de buitenkant. Binnen meer dan degelijk en ruime kamers. Beetje buiten Milaan dus rustig verblijf. Vlakbij metro station waarmee je op een kwartiertje midden in het centrum staat. Meer dan degelijk ontbijt en hulpvaardig. Topper!

• 6Marie- Josee en Bert04-08-2013

Hotel aan de rand van het centrum...

Liggend aan een uitvalsweg van Milaan dit hotel bezocht voor 1 nacht.

Van de kamer met airco (werkend) niets te zeggen... groot en koel bij een buitentemperatuur van 35 tot 36 graden. Kamer was over het algemeen wel netjes te noemen ondanks dat er een weinig schimmelafzetting op de rand van de douchebak te bespeuren was. Misschien is dit ook niet te voorkomen bij dergelijke temperaturen.

We lagen aan de achterkant van het hotel dus we werden 's nachts niet gestoord door bijgeluiden... heerlijk.

's Ochtend na een heerlijke douche lekker naar het ontbijtbuffet. Ja daar zeg je zoiets... ontbijtbuffet... plastic borden en bestek... voor een 4 hotel toch iets minder. Uitgedroogd brood en al het overige in plastic verpakkingen... zal ook wel met de temperatuur te maken hebben.

Alle begrip maar ik heb in warmere omstandigheden onder dus heel andere condities overnacht, maar elders wist men dit beter te handelen... vandaar voor dit hotel slechts een 6.

• 9Sandra26-09-2012

Perfect

Direct uit de metro aan de rechterkant! Mooie ruime kamer, goede bedden, heerlijke douche. Ontbijt prima, ontbijt zaal wat aan de kleine kant.

Hotel Atahotel Linea Uno info

Facilities