Hotel Antares Hotel Accademia

We hebben een aantal aanbieders voor Antares Hotel Accademia voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Antares Hotel Accademia in het Nederlands

geen goede indruk

marco
11-5-2017

Niet echt wat je van een 4 sterren hotel mag verwachten. De 2e nacht liep er zelfs een kakkerlak over het bed heen. Nadat we het gemeld hadden werd er eigenlijk niets mee gedaan. Erg jammer!

Gereisd Met partner in november 2016

goed hotel

petra
5-8-2012

Goed hotel mooie kamers goede bedden elke dag wordt het bed verschoond.Behulpzaam personeel.Buurt is niet zo veel chinezen en buitenlandse resraurantjes.Maar de receptie weet wel goede echte italiaanse restaurants in de buurt.Tram naar het centrum stopt voor de deur. Het is zelfs mogelijk om vanaf het vliegveld met openbaar vervoer bij het hotel te komen

Gereisd Met partner in juli 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antares Hotel Accademia in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antares Hotel Accademia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.