6 reviews over Hotel Antares Concorde in het Nederlands

Prima plek

maggi
4-3-2014

2 nachten geslapen ivm beursbezoek. De beurs is in 40 minuten te bereiken via de metro. Metrostation op korte afstand. Ook een supermarkt om de hoek. Kamers zijn netjes en ruim. Badkamer is ook prima. Bedden zijn ietswat hard maar te doen. Diner in het hotel was oke. Ontbijt is uitgebreid genoeg

Gereisd Zakelijk in maart 2014

Prima Hotel

nel_2
21-7-2011

Goed Hotel netjes schoon en best wel luxe zeker gezien de prijs personeel zeer vriendelijk En hulpvaardig de ligging vonden wij absoluut geen probleem aangezien de metro een paar honderd meter verderop is en je binnen no time in de binnenstad zit als wij in de namiddag thuiskwamen namen we op de weg naar het hotel op een terrasje nog wat te drinken echt perfect ik zal hier zeker terug komen

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Prima hotel!

kim
8-9-2009

Leuk hotel, maar eigenlijk 3. Personeel is vriendelijk en gezellig. Ligging is wat minder, maar met metro prima te doen. Het ontbijt stelde echt niks voor. Misschien dat het ligt aan de periode (was ivm vakantie Italië nog erg rustig). Je kon Amerikaans ontbijt bijboeken tegen E 13 p.p.p.d. Daar kreeg je plakje kaas, plakje worst en een eitje extra voor. Meer niet! Standaard ontbijt was alleen een broodje met jam en yoghurt met fruit uit blik. De kamers waren goed en schoon. Heerlijke bedden en goede badkamer. Op zich dus een prima hotel, maar ga niet uit van een 4 hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Prachtig Hotel, Vriendelijke mensen

T & R
7-6-2009

Met kerst en oud & nieuw geweest hier, het was erg leuk, hele aardige mensen, mooie nette schone kamers, het eten was écht lekker, natuurlijk in italië verwacht je bijna niet anders.. Echt een aanrader, het ligt niet midden in het centrum maar met openbaar vervoer, bus metro of taxi ben je er zo 15 minuten.

Gereisd Met partner in januari 2008
2008

Alleen de ligging is minder

Mascha Koldijk
3-7-2008

Prima hotel, gelegen aan drukke straat buiten het centrum van Milaan. Auto/taxi ong. 20 minuten. Metro voor de deur, ong 10 min. Ligging dus niet top. Ruime kamer met alle faciliteiten. Lobby, bar, kleine liften, aardig personeel. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding (4 sterren op het randje).

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk goed hotel

Hakan Pinar
30-6-2008

Hotel Antares is een wat gedateerde acco vwb design maar de service kamer perfect, goede vriendelijke medewerkers en niet zo ver van het centrum, openbaar vervoer vlakbij het hotel (metro/bus) en met de taxi is het ongeveer 20-25 euro naar centrum (Duomo) . Voor de prijs van deze hotel, zou je wel een ander hotel kunnen vinden vlakbij het centrum. Scheelt dan in vervoerskosten/tijd een ander voordeel is dat als je een auto hebt, je voor de deur kan parkeren zonder extra kosten. en PS goede espresso !!

Gereisd Met vrienden in juni 2008

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antares Concorde in Milaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antares Concorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.