Hotel Acca Palace

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Acca Palace

• 9peter de Bruijne10-11-2015

ideaal hotel

dichtbij metro, ideaal voor stentrip

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 8Sabrina04-09-2015

Goed voor citytrip Milaan

Vriendelijk personeel, spreken Engels. Rustig gelegen Hotel met ruime kamers en uitgebreid ontbijt. Metro station op 5 minuten wandelen dus ideaal voor citytrip Milaan. Het eten 's avonds was een maaltijd die ze in de magnetron opwarmen, geen succes en de douche was lek maar verder wel schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6Emily27-07-2015

Goed hotel

Prima hotel met een goede ligging. Aardig personeel.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6Tom06-12-2014

Hotel ?

Wij waren voor 3 nachten in het Axa Palace Hotel en konden naar 3 dagen nog niet zeggen of wij nu in een Appartementen flat verbleven of een Hotel. De kamers op zichzelf waren goed, echter her en der waren er wel lekkages etc. geweest. Om op de kamer te komen moest je in de flat met de lift naar je etage en op een open gallerij naar je kamer lopen. Deze gallerij was zeer glad daar het nogal regende.

Gereisd met oudere kinderen in november 2014

• 10Janet07-09-2013

Geweldig hotel

Geweldig hotel; verzorgde kamers, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en dichtbij het metrostation. Al 4 keer in Milaan geweest en 4 keer hetzelfde hotel geboekt. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8Frank14-08-2013

Prima hotel voor vriendelijk prijs, buiten centrum

Hotel heeft grote kamers, zeer schoon, voor vriendelijke prijs. Ligt net aan rand van het centrum, ca 10 min met metro en je staat in hartje Milaan. Ca 5 min lopen naar de metro. De wijk is prima, let op prijs kwaliteit! Er is een grote supermarkt naast het het hotel (heb je geen last van). Wifi op de kamer gratis, prima ontbijt. Auto kan je voor 10 euro zeer veilig parkeren. Rustig gelegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7M. van Koppen13-11-2012

Prima prijs/kwaliteit..

Op de foto's ziet het er wel wat luxer uit. Onze kamer was zeer ruim, prima bedden maar wel wat achterstallig onderhoud, deurkruk los (maar wel gelijk laten maken) lampjes die het niet doen. Het uitzicht stelt niet veel voor maar is ook niet belangrijk. De badkamer was minder schoon. De ligging is niet mooi maar wel ideaal voor een bezoek aan Milaan. 4 Min. lopen naar het metrostation. De parkeergarage is ideaal 10,- per dag. Personeel is erg vriendelijk. We hebben er niet ontbeten. Prijs kwaliteit vind ik prima.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Mulder17-09-2012

perfect hotel net buiten centrum

Dit hotel gebruikt als uitvalsbasis voor een stadsbezoek. Metro is op loopafstand en je bent zo in het centrum. Hotel is erg netjes, schoon en erg luxe. Receptie is zeer vriendelijk en ook het ontbijt was uitstekend. Parkeergarage van het hotel is inderdaad een goedkope en veilige manier om je auto een aantal dagen te parkeren.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8lisettevv10-08-2012

Prima hotel!!

Prima hotel, metrostation is vlakbij en na 8 stations ben je in het centrum. De parkeergarage is niet duur €10 pd en je auto staat in een prive garage van 1 auto die je ook nog kunt afsluiten. De kamer is ruim, en er is een klein balkon waar je nog kunt zitten, Badkamer was prima, luxe douche met verschillende stralen en douchekoppen. Koelkast, kluis, 2 kasten. Babybed stond netjes klaar zoals gevraagd. Alles was prima, geen opmerkingen. Als je het niet erg vindt om met de metro naar het centrum te gaan is dit hotel zeker een optie, goedkoper dan in het centrum maar alles was redelijk nieuw en schoon! Ga zeker een pizza eten bij Pizza Paradise een straat verder, echt top pizza's!! Veel beter dan in het centrum!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 5Stephan K05-05-2012

Erg gehorig!

In een buitenwijk van Milaan. Centrum prima bereikbaar door het metrostation dichtbij. Kamers zien er mooi uit, maar zijn echt super gehorig! Aan 1 kant van het hotel ligt ook nog een doorgaande weg. Voor je rust hoef je het niet te doen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

0 tips over Hotel Acca Palace

1 vraag over Hotel Acca Palace

• Gerardmh, 25-07-2015

Fietsen stallen

Wij willen onze fietsen meenemen op vakantie. Eerst zullen wij het acca palace bezoeken. Daarna gaan we 2,5 week naar een camping. Voor de camping nemen wij fietsen mee. Nu zijn we alleen heel erg benieuwd of we ze bij het hotel veilig kunnen stallen. Ik zie het niet zitten om ze op de auto te laten zitten. Wie kan ons dat vertellen?

peter de Bruijne, 10-11-2015

ja er is een ondergrondse parkeergarage aanwezig

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen