Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)

Vakantiepark
Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)
7,6

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,7

15 tips over Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)

marieke, 28-8-2016

-Neem een waaier ( ventilator) mee als het huisje geen airco bezit.

-Mensen met kinderen die veel van het zwembad gebruik willen maken zitten in de D huisjes perfect ( 2 stappen lopen naar het zwembad)

-kabelbaan in Stresa, geweldig!

-Vermijd de file voor de Gotthard en neem de auto trein bij Kandersteg in Zwitserland, ( 28 euro) daarna de boot van Intra naar Laveno ( 23 euro)

R. Slotman, 3-7-2015
Tip: Veel huisjes zijn in het bezit van particulieren. Tussen de huisjes onderling zijn er grote verschillen. Huisje D12 is echter keurig en heeft een super mooi uitzicht.
Denieze, 15-5-2014
De markt in Luino op woensdag en de winkels in Luino. Ook een wandeling over het park is een aanrader.

Meike, 1-5-2014

Milaan

Boodschappen op 10 min bij Coöp of Billa.

Boulevard aan het meer met goede koffie H&M cafee.

Janny, 4-9-2013

De markt in Luino op woensdag is een aanbeveling.

De valle verzasca is erg mooi.

George, 2-9-2013
Laveno met de kabelbaan omhoog. De Valle Verzasca moet je gezien hebben. Ga buiten het seizoen op zaterdag of zondag naar de Verzasca dam dan bungy jumpen ze. En natuurlijk de markt van Luino op woensdag, als je dat leuk vind natuurlijk!

Mariska Grobben, 23-7-2013
Restaurant in Monte Sole met dezelfde naam, prachtig aan het water gelegen
Harm, 30-6-2013

- Rocco Borromeo (kasteel)

- Monte Lema (super uitzicht)

- Isola del Pescatori

Martin, 15-4-2013

Ik zie nog al eens wat vragen/klachten over park en huisjes.

Het zijn inderdaad allemaal huisjes van individuele eigenaren en dus heel verschillend.

Sommige hebben bijvoorbeeld Internet & sateliettv & eigen parkeerplaats, wasmachine maar dat geldt niet overal.

MIJN TIP, ...... vraag dit soort zaken vooraf aan de eigenaar van het huisje

Jan, 20-1-2013
Voor info ga naar VVV in Luino tegen over opstap boot daar is alles te vinden over de omgeving

Acties

Acties voor Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)

Populaire bestemmingen