Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)

Vakantiepark
Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)
7,6

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,7

99 reviews over Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero) in het Nederlands

A28 geen aanrader! Geen tweede keer!

Fam .Lee
25-6-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Wij waren hier in de meivakantie. Het park is gedateerd. Wel ruim opgezet. In meivakantie was er nog niets te doen. Zwembad niet open. Meeste huisjes ook niet bezet. Receptiepersoneel vriendelijk en behulpzaam. Hadden geen kaart van de omgeving tot hun beschikking of andere materialen om uit te delen.

Wij zaten in huisje A28. Dit huisje wordt aangeprezen als een zes persoonshuisje. Wij zijn van mening dat het daarvoor veel te krap is. Het is een vier persoonshuisje. Iets anders kunnen we er niet van maken. De stoppen sloegen ook om de haverklap door, terwijl we echt geen zware apparaten naast elkaar aan hadden. En WIFI werkte het eerste uur. Daarna niet meer, omdat de stoppen doorgeslagen waren. Verhuurders geïnformeerd die het op wilden lossen na het weekend. Door privéomstandigheden na 3 nachten op zondag al naar huis.

Op site van de verhuurders stond dat je broodjes kon halen bij restaurant. Bleek al twee jaar niet meer mogelijk!

Wij komen nog eens terug

Fam Kooi
3-9-2017
  • Onderkomen7

Ruim opgezet park. Ben je met kinderen zoek dan op de plattegrond een huisje niet te ver van het zwembad. Ook liggen sommige huisjes ver van de weg, waardoor je met een beetje pech ver moet sjouwen met je vakantiekoffers en boodschappen

• Onderkomen10

Huisje D 15 was van alle gemakken voorzien en heeft een prachtig terras met super uitzicht. Voor wat oudere kinderen ( vanaf 16) is er weinig te beleven. (zeker in de laatste weken van de schoolvakantie Noord)

Het park is netjes en het zwembad is oké.

Huisje A1 , in één woord: geweldig!

Erik en Clara en twee tienerzonen
24-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Het huisje A1 is voorzien van alle gemakken en zéér comfortabel. Een mooie inrichting met een fijne keuken en ruime koelkast. Alles is even schoon en compleet. Heerlijke bedden met goede matrassen en verstelbare lattenbodem. Ook buiten is het heerlijk relaxen op de ligbedden voorzien van kussens. Op het terras heb je veel rust en privacy. Je hebt niet in de gaten dat je op een groot park zit. De auto parkeer je bij het huisje. De gezelligheid kunt je op korte afstand opzoeken. Het is een groot voordeel dat je dicht bij de faciliteiten zit en niet veel trappen hoeft te lopen, dit in tegenstelling tot vele anderen op het park. Het uitzicht vanuit het huisje is werkelijk prachtig, je kijkt uit over het meer. Iedere ochtend weer een feestje bij het opstaan. Na een dagje weg was het fijn "thuiskomen" in huisje A1. Ik zelf miste de kleine pittoreske dorpjes op korte afstand. Die dorpen waren aan de overkant van het meer te vinden. Verder moet je sowieso echt alles met de auto doen vanaf het park. Je loopt niet even naar het dorp. Ik heb begrepen dat de komende jaren het de receptie,het zwembad en het restaurant worden opgeknapt. Dit is geen overbodige luxe. Het "centrum" is echt gedateerd. Ook staan er op het park een aantal huisjes op instorten, dit is jammer, want dit bepaald voor een deel het gezicht van het park. En oja, mijn zonen vonden de badmeester erg streng. Maar ondanks deze paar kleine minpuntjes van het park, snap ik dat er heel veel mensen jaarlijks terugkeren. Wij hebben genoten!

Leuk, maar geen tweede keer....

Francois
19-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Zonder twijfel is het uitzicht mooi vanuit de bungalow E45. Wij hadden echter de pech dat de dag van tevoren de bliksem ingeslagen was. Bij aankomst geen elektriciteit en deze zelf vanuit de hoofd verdeelbox buiten omgezet. Echter ook geen warm warm water en televisie. Warm water is in de loop van de week opgelost na een paar keer bij de receptie te zijn geweest, maar bleef zeer onder de maat. Heel lang wachten op warm water en de hoeveelheid warm water was dan nog erg minimaal. Televisie hebben we de hele week zonder moeten doen.

Onder in de bungalow is de bungalow redelijk bij de tijd met een mooie keuken (zonder afzuigkap). Bedden wel heel erg zacht, maar dat is een persoonlijk iets. Boven had de tijd wel stil gestaan en hier zou wel een moderniseringsslag gemaakt mogen worden. Ook een trap naar boven welke erg stijl is en niet voor iedereen makkelijk en kindvriendelijk voor de kleinere kinderen

Op het park is een minimaal, maar leuk zwembad en goed restaurant. Alle wegen zouden ze eigenlijk eenrichtingsverkeer moeten maken zo smal zijn ze en als er een tegenligger aankomt moet er een een uitwijking zoeken.

Veel verschil in bungalows, als je goed kijk zijn er ook de nodige bouwvallen op het park wat het aanzicht er niet beter op maakt.

Al met al is de prijs/kwaliteit in mijn opzicht niet in verhouding. Leuk voor een keertje, maar geen tweede voor ons....

Hier voel je je thuis! Huisje D 15 gehuurd !

Heleen Steenks
27-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijk park met geweldig uitzicht op het Lago Maggiore meer. Huisje D 15 heeft veel luxe zoals vaatwasser, wasmachine en airco. Er is veel privacy om het huisje. Het ligt heel centraal op het park met zwembad, restaurant en in de zomer veel jongeren die nog met hun ouders mee willen, omdat het zo gezellig is.

Om vaker terug te komen

Ser & Eve
26-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

De ligging is grandioos en het uitzicht erg mooi. Kan wel per huisje verschillen wij hadden huisje D15 deze heeft een fantastisch uitzicht en en het huis zelf is erg mooi en van alle gemakken voorzien. Ook de verhuurders waren netjes, behulpzaam en correct, wij komen zeker terug !

• Onderkomen9

In de voorjaarsvakantie in G23 verbleven. G23 is een prachtig huisje. Mooi gelegen en een fantastisch uitzicht vanaf het terras. Het was geweldig weer.

Een dagje Milaan. Prachtige stad. Tip: Rij met de auto naar het voetbalstadion van AC Milaan. In de straten rondom kan je gratis parkeren, mits er niets te doen is in het stadion. Vlakbij is een metro en tramstation. Neem deze, en je bent zo in het centrum. Bezoek de schitterende kathedraal en het prachtige winkelcentrum. Wil je iets drinken en eten? Neem een zijstraat en niet het grote plein. Scheelt de helft van de prijs.

Naar de overkant van het meer? Neem de veerboot vanaf Laveno naar Verbania.

Ook een leuk uitje. De Kabelbaan in Stresa. Neem niet de route van de tom tom. Maar ga vanuit Luino naar Laveno, dan naar Arona en dan dan Stresa. Mooie route helemaal langs het meer. Stresa is een prachtig havenstadje. Neem de kabelbaan alleen als het mooi weer is, anders zie je niets boven.

Wandelen vanaf de camping. Ga vanuit huisje links. De camping af en je zit midden in de natuur.

Het stadje Luino is leuk om even door te slenteren. Of langs het meer te wandelen. Woensdags gezellige markt. Je kan hier ook je boodschappen doen. Onder de Coop gratis parkeren.

Heerlijke plek!

Bas & Jen
10-9-2016
  • Onderkomen9

Van 27 augustus tot 3 september hebben wij heerlijk kunnen genieten van ons verblijf in Casa Stella (A01). Erg leuk om na 25 jaar weer terug te zijn op het park: veel herkenning maar in de tussenliggende jaren zijn er ook veel ontwikkelingen geweest om te kunnen voldoen aan de eisen van de huidige tijd. Het zwembad is heerlijk groot en een prima plek om elke dag na een mooi uitstapje in de buurt even in af te koelen. Daarbij is er een apart peuterbadje voor de allerkleinsten. We hoorden dat de volgende stap is om dit zwembad, voor zover nodig, te vernieuwen. Wij hebben er heerlijk gebruik van gemaakt. De tafeltennistafels, minigolf en sportveld liggen er prima bij! Ook het restaurant serveert prima gerechten tegen een mooie prijs. Vriendelijk personeel en de afhaalmogelijkheid is ook erg fijn.

Het huisje waarin wij verbleven was helemaal gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Het was er schoon, had een zeer uitgebreide inventaris en lag ook nog eens gunstig met een zeer mooi uitzicht over het meer. Wat ons betreft een aanrader en een prima plek om te genieten van alles wat Noord Italië en Ticino te bieden heeft!

mooi huisje, prima park.

marieke wispelwey
28-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Prima huisje op prachtige locatie. Wij verbleven een week in huisje D2.

Een aanrader, heel smaakvol ingericht en prachtig uitzicht en perfecte locatie voor de kinderen: vlak bij het zwembad.

Hoewel het zwembad niet spectaculair is, was het voor onze kinderen genoeg om zich uitstekend te vermaken. Ballen,' bommetjes' en luchtbedden, het was allemaal toegestaan. Het park zelf is netjes en goed verzorgd, maar vrij eenvoudig. Wij waren er eind augustus en er werden geen activiteiten (meer) georganiseerd.

In de omgeving is veel te doen, maar je moet voor alles vrij lang in de auto zitten.

Tip: Kabel baan in Stresa, echt spectaculair en een dagje Milaan met de auto heel goed te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero) in Luino (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero) scoort een 7.6 uit 10 op basis van 99 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)

Populaire bestemmingen