Géén boekingskosten
ItaliëLombardijeLuino (Lago Maggiore)Vakantieparken Luino (Lago Maggiore)Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)

Vakantiepark Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)

ItaliëLombardijeLuino (Lago Maggiore)

• 8.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

108 Reviews over Villaggio Olandese (Villagio di Sunclass Bedero)

• 9C. van den Bosch29-08-2020

Heerlijk rustig en goede uitzicht

Wij zijn in het huisje van de fam. T. Frederiks geweest. Het was heerlijk, een goed bed en een mooi uitzicht. De accommodatie is ook prima, zeker een aanrader.

• 9Activiteiten
  • 8Fam Grootscholten31-07-2020

Top verblijf in D15

Wij hebben genoten van alle comfort in huisje D15. Fantastisch uitzicht met een heerlijk terras. Alles is goed onderhouden. Vermoedelijk een van de weinige huisjes die zo compleet is. De omgeving is mooi en je kan veel leuke uitstapjes maken. Vooral een leuk park voor jongere kinderen.

• 8Jaap01-09-2019

Prima verblijf

Twee weken verbleven in huisje A1 Het huisje in mooi en van alle gemakken voorzien. We zijn al meerdere keren op het park geweest maar hebben nog nooit z’on mooi en compleet huisje gehad. Het zwembad is recent opgeknapt , ziet er mooi uit en rondom het zwembad is het netjes en schoon. Alleen een onsympathieke badmeester.

• 7Activiteiten
  • 9Pieter26-08-2019

Super locatie en een perfect huisje

We komen hier al wat jaren, maar elke vakantie is super. Het huisje staat wat mij betreft op de mooiste locatie van het park. De inrichting is top en het huisje is van alle gemakken voorzien. Airco, vaatwasser, wasmachine, wifi, Nederlandse TV, 3 terassen met meubels, BBQ.

• 7Anna14-08-2019

Eenmalig.

Prachtige natuur, slechte bedden in ons huisje.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Annelien van der Eijk22-07-2019

Top verblijf

We zijn een week hier geweest in huisje D 15,wat een fantastisch huisje,we hebben zo genoten van de terrassen en het gemak van het huisje,je hebt een prachtig uitzicht op het meer,Luino is dichtbij en er is genoeg te doen in de omgeving We komen graag terug,we hebben nog lang niet alles gezien

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 10Ger en Yvonne Steijger14-07-2019

Fantastisch!

Wij komen hier al heel wat jaren. Ieder jaar hier weer aankomen is voor ons een verademing. Prachig , zeer goed onderhouden huisje. Echt een aanrader voor een ieder. Alles, wat je nodig hebt, is aanwezig, zoals Airco, Wasmachine, Vaatwasser, zeer moderne badkamer, ruime moderne keuken met alle benodigdheden , slaapkamer met een heerlijk verstelbaar bed. En niet te vergeten, (3 ) grote terrassen met een prachtig uitzicht op het Lago Maggiore.
    en Oh ja, een eigen parkeerplaats . Groot zwembad en Kinderbad op loopafstand. Restaurant annex Pizzeria bij Zwembad. Wij hebben verbleven in huisje A01.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9M.Gijzen24-05-2019

Huisje A01, Casa Stella,

We hebben genoten van het heerlijke weer en het mooie comfortabele huisje. De terrassen hebben we bij alle zonstanden uitgeprobeerd, geweldig, en heerlijk Thuis gekokkereld in plaats van allerlei restaurantjes bezocht. We zijn zelfs ( en Dat is niet gebruikelijk) twee dagen niet op pad geweest, maar hebben met een boekje genoten in de zon en van het uitzicht. Nog een pluspunt: heerlijke bedden. Een heerlijke relaxte vakantie die wij dankzij het ontzettend goed geouitilleeerde huisje zo konden vieren.

• 7Fam.Gerritsen21-08-2018

We komen weer

Leuk park, vooral onze tieners hebben zich prima vermaakt

• 4Fam .Lee25-06-2018

A28 geen aanrader! Geen tweede keer!

Wij waren hier in de meivakantie. Het park is gedateerd. Wel ruim opgezet. In meivakantie was er nog niets te doen. Zwembad niet open. Meeste huisjes ook niet bezet. Receptiepersoneel vriendelijk en behulpzaam. Hadden geen kaart van de omgeving tot hun beschikking of andere materialen om uit te delen. Wij zaten in huisje A28. Dit huisje wordt aangeprezen als een zes persoonshuisje. Wij zijn van mening dat het daarvoor veel te krap is. Het is een vier persoonshuisje. Iets anders kunnen we er niet van maken. De stoppen sloegen ook om de haverklap door, terwijl we echt geen zware apparaten naast elkaar aan hadden. En WIFI werkte het eerste uur. Daarna niet meer, omdat de stoppen doorgeslagen waren. Verhuurders geïnformeerd die het op wilden lossen na het weekend. Door privéomstandigheden na 3 nachten op zondag al naar huis. Op site van de verhuurders stond dat je broodjes kon halen bij restaurant. Bleek al twee jaar niet meer mogelijk!

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden