Bed and Breakfast Ronco Camana

1 review over Bed and Breakfast Ronco Camana in het Nederlands

Fijne mensen!

Juffradijs
12-8-2011

Wij hebben hier een nachtje verbleven op onze weg naar Toscane. We kwamen aan in de gietende regen en we werden opgewacht door gastheer Dino met paraplu's, heel fijn! De auto vol kampeerspullen stond veilig achter de poort onder een carport. De kamers hebben een mooi uitzicht over het meer. Ze zijn heel basic met een vrij verouderde uitstraling, heel fijn was de tv met sateliet. De eigen badkamer is ook oud, maar verzorgd. We mochten zelf kiezen hoe laat we wilden ontbijten en kregen het opgediend op het terras. Wat wij hiervan onthouden zijn de fijne mensen die heel bereid zijn om te helpen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ronco Camana in Luino (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ronco Camana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ronco Camana scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.