Hotel Camin Luino

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°16°
Hotel Camin Luino
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Camin Luino voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Camin Luino in het Nederlands

Fraaie Italiaanse villa

Ton
7-8-2013

Hotel Camin Luino is gevestigd in een oude Italiaanse patriciërsvilla. Zeker voor Italiaanse begrippen zeer ruime kamers, goede voorzieningen (helaas geen lift!). Goede keuken, prima bediening. Centraal gelegen, van de promenade gescheiden door de kustweg. Desondanks rustige ligging, dankzij de grote tuin met terras en eigen parkeerplaats. Niet geschikt voor kinderen.

Gereisd Met partner in Mon Jul 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stoffig hotel.

Winnie
1-8-2009

Oubollig hotel. Kamers waren prima. Mooi pand maar niet in oude staat verbouwd, zonde! Ontbijt slecht in stoffige muffe ruimte met stoffige bediening. Zou in Luino naar Camin hotel Colmegna gaan.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 19:21:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten met de auto, 6 minuten lopen

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Camin Luino in Luino (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Camin Luino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.