Hotel Camin Colmegna

ItaliëLombardijeLuino (Lago Maggiore)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Camin Colmegna voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 16 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

17 Reviews over Camin Colmegna

• 7Gerrit22-07-2016

Mooi hotel met faciliteiten, direct aan het meer.

Mooi hotel met uitzicht op het meer. De kamer was redelijk, wel vaak koud moeten douchen. Het eten was niet geweldig, we hebben 2x een soort barbeque gehad en dat viel toch wel tegen. Je moet een kamer met uitzicht nemen (is €15,00 per nacht duurder), want achter het gebouw rijden ze bijna door je kamer, dus daar veel herrie, ook omdat daar precies de in / uitgang van een tunnel is. Er is een veldje met ligbedden en je kunt direct het meer in om te zwemmen. Toch naar ons zin gehad, want mooi weer en een prachtige omgeving.

• 9rene smeele05-07-2015

Chique hotel geweldig gelegen aan het meer.

Hotel ligt aan achterkant pal aan een drukke smalle weg, maar aan de voorkant geweldig aan het meer, prachtige tuin, sauna, bubbelbad enz. Eetzaal met rondom uitzicht op het meer. We hadden halfpension. Ontbijt was prima, het diner viel niet mee. Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. We konden kiezen uit verschillende kamers en kozen voor de "Villa", een hoog gelegen zeer ruim appartement op 300m van het hotel, met 50 m2 terras met schitterend meerzicht.

• 9cobievanekris22-01-2015

Aanrader!

Tijdens het hoogseizoen met onze dochter van 2 jaar. Tevens gebruik gemaakt van een boei van het hotel voor onze boot.

Pluspunten: - prachtig gelegen aan het meer. - mooie grote tuin. Heerlijk om er te wandelen - fijne ambiance - boei van de boot makkelijk bereikbaar met gebruik van waterfiets van het hotel. - klein zwembadje met ligstoelen. Onze peuter heeft zich er prima vermaakt. - Personeel bijzonder vriendelijk en goede service - geweldig ontbijtbuffet met eenapart kinderbuffet

Nadeel: - Prijzig. (voor een glas fris betaal je €4,50) - veel bruiloften 4x in 2 weken tijd) waarbij een deel van het restaurant en de gehele tuin is afgezet en niet toegankelijk. - matige Wi-Fi verbinding - wij hadden een kamer met meerzicht maar waren vergeten om te vragen naar een kamer met balkon - tekort aan parkeerplaatsen. Zeker tijdens een bruiloft of als er veel gasten zijn in het hotel - Auto nodig

• 10Familie Knook06-08-2012

Geweldige sfeer en fantastische ligging

Dit hotel met een werkelijk schitterende ligging direct aan het Lago Maggiore is voor ons een hotel waar we steeds weer naar terug gaan. Het personeel is zeer vriendelijk, buitengewoon attent en je voelt je altijd zeer welkom. Het hotel ademt rust en sfeer uit. Het ontbijt is zeer uitgebreid met een meer dan prachtig uitzicht vanuit de eetzaal, waarvan de ramen d.m.v. een schuifsysteem geopend kunnen worden. De kamers zijn sfeervol ingericht. De tuin is werkelijk prachtig met een groot aantal zitjes en een jacuzzi op een adembenemende plek. Kortom een hotel voor de echte levensgenieter!!

• 9fam. Smelt04-08-2009

Wij hebben genoten, een aanrader!

Wij verbleven in het appartement Villa Colmegna dat het hotel ook verhuurt. Luxe appartement met megagroot terras en een geweldig uitzicht op het Lago! Om er te komen moet je wel 80 traptreden op, maar dat is zeker de moeite waard! Om bij het hotel te komen moet je een paar minuten langs een vrij drukke weg lopen, dat is wat minder. Maar het eten in het hotel is geweldig, erg vriendelijk en gastvrij personeel en ook daar een romantisch uitzicht op het meer. Bij het hotel is een erg mooie tuin met kinderspeelhuisjes en een klein kinderzwembadje. De ouders kunnen er heerlijk liggen in de ligstoelen en evt. gebruik maken van de jacuzzi! Kortom: we hebben genoten!

• 8vincent salembier09-10-2008

zeker aan te bevelen!

Prachtige ligging met een schitterende tuin en een voortreffelijke keuken.

• 9Arthur16-07-2008

Eine Oase direkt am See

Wir haben's durch Zufall gefunden und wollten eigentlich nicht mehr weg. Tolle Lage, tolles Haus, schöner großer Park mit eigenem Badestrand und Bootshafen. Tolles Abendessen direkt am See und der Sonne beim untergehen zusehen seufz. Wir kommen wieder!

• 10Janny Crooswijk22-09-2007

prachtig hotel wat verouderde bedden miste wel een bad. Vind de prijs van de kamers wel wat hoog.Het eten is er uitstekend voortreffelijk kn niet anders zeggen super personeel. Mooie tuinen ook stuk voor de kinderen. met speelhuisjes in een woord prachtig

• 8HW04-09-2007

De sfeer, de prachtige uitzichten, de mooie tuin, het vriendelijke personeel en het fantastisceh eten doen de drukke weg heel snel vergeten. Hotel Camin Comenga is een prima keuze!

• 6Willy29-07-2007

Hotel ligt meteen rechts aan het eind van de tunnel. Kamer zelf viel tegen, verouderd en matig ingericht. Veel verkeerslawaai, gaat de hele nacht door. Gelukkig was het niet zo warm en konden we met de ramen dicht redelijk goed slapen.Gevaarlijke verkeerssituatie wanneer je de parkeerplaats verlaat of terugkeert naar het hotel: linksafbuigen voor het uit de tunnel komende verkeer zonder dat je hier goed zicht op hebt. Al met al een tegenvallende ervaring, het terras aan het Lago Maggiore maakte dit helaas niet goed! Hadden we geweten dat dit hotel pal aan het eind van de tunnel lag dan hadden we dit zeker niet geboekt!! Waarom dit hotel en niet het Camin Hotel in Luino zelf in de reisgids opgenomen? Ligging van dit hotel is vele malen rustiger!

Hotel Camin Colmegna info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar