Hotel AS Lomazzo Fiera

16 reviews over Hotel AS Lomazzo Fiera

• 2018
    5Aad01-07-2018

Nooit meer

Aangekomen in hotel,na een lange reis,werden wij ontvangen door twee mensen die duidelijk niet voor dienstverlenende beroepen geschikt zijn!!!Geen lach kon er vanaf!Het kwam over van betaal me en rot op!!!Verder was het hotel oké en ontbijt ook!Heb je een alternatief DOEN!!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Suzanne26-09-2017

Prima hotel

Mooie nette hotelkamer, al zaten wij in het motelgedeelte. Ontbijt was erg goed verzorgd, voor iedereen wat wils. Kamer was ook netjes en schoon. Alleen de ligging is erg ongezellig. Het is duidelijk een tussenstop hotel. Als je buiten zat op het terras keek je echt naar de weg. En was er veel schaduw op het terras. Het is een prima hotel voor 1 nacht als tussenstop.

Gereisd met partner in september 2017

• 3Eckhart17-08-2017

Waardeloze service, arrogant personeel

Hier de duurste suite (4 persoons) geboekt (en al vooraf betaald!) op doorreis naar Zuid-Italië. Bij inchecken werd ons toegesnauwd dat onze kamer al vergeven was en kregen we twee sleutels toegesmeten van twee van de goedkoopste tweepersoonskamers. Zonder compensatie of iets. Bij protest konden we kiezen: accepteren of vertrekken. Nog nooit meegemaakt bij een goed hotel, wat ontzettend onbeschoft. Toch maar eieren voor ons geld gekozen, want het was laat en we waren moe. Ontbijt was redelijk, maar alles was snel op en aanvullen deed men heel traag.

Hier komen we dus nooit meer. Was een duurbetaalde overnachting zo. Heel jammer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Jochem05-08-2014

Prima en netjes

Tijdens zakenreis hier een aantal nachten verbleven. Prima hotel, goede bar en nette kamers. Ontbijt is ook goed verzorgd.

Gereisd in april 2014

• 8Jolanda16-08-2012

Prima overnachtingshotel op doorreis

Hotel ligt dicht aan de snelweg dus prima voor doorreis naar het zuiden. Hotel heet overigens nu Just hotel. Ontbijt verliep ZEER chaotisch en niet echt geweldig. Wij hebben hier ook in de avond gegeten en ook hier was de bediening matig. Ijsemmer voor de wijn bijvoorbeeld zonder ijs. Oud brood op tafel (bleek later het restantbrood van ontbijt te zijn)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Jabeca29-07-2012

Wederom overnacht

Echt een aanrader onderweg naar het zuiden Schoon en goed onderhouden hotel aan de snelweg

Gereisd met partner in juni 2012

• 0joopee15-05-2012

Goed begin!

Wij gingen op vakantie naar Toscane en hebben overnacht in dit motel. Voor de ingang kun je kiezen welke kant je op wilt: hotel of motel. De auto kun je pal voor de deur parkeren, ideaal. Wij vonden het een erg mooie kamer; aangename badkamer en ´s ochtends genoten van een heerlijk ontbijtbuffetje. Aanrader voor de doorreis.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Harmen05-09-2011

Prima hotel op doorreis

Prima hotel. Vriendelijke dame bij de receptie die ons gelijk wees op het gebruik van de gratis ondergrondse parkeergarage. Ook het kinderbedje stond al klaar op de kamer. Goede frisse kamer en grote badkamer. Helemaal niets mis mee!

Helaas is het restaurant in mijn beleving er kil. Ook het eten is vrij duur voor de kwaliteit die ze leveren. Ontbijt was goed maar niets bijzonders. Over het algemeen waren wij erg tevreden. Volgende keer zou ik het zo weer boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9winny28-08-2011

Prima hotel voor doorreis

Hotel heet nu Just Hotel Lomazzo Fiera. Ligt dicht aan de snelweg, maar geen geluidsoverlast. Ruime, mooie kamers en goede badkamer. Prima restaurant. Ontbijt is goed. Parkeergarage vrij toegankelijk. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Jabeca14-07-2011

Goed voor overnachting richting zuiden

Goed hotel aan de grote weg Nette en schone kamers Ontbijt goed geregeld

Gereisd met partner in juni 2011

• TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden