Hotel AS Lomazzo Fiera

15 reviews over Hotel AS Lomazzo Fiera in het Nederlands

Prima hotel

Suzanne
26-9-2017

Mooie nette hotelkamer, al zaten wij in het motelgedeelte. Ontbijt was erg goed verzorgd, voor iedereen wat wils. Kamer was ook netjes en schoon. Alleen de ligging is erg ongezellig. Het is duidelijk een tussenstop hotel. Als je buiten zat op het terras keek je echt naar de weg. En was er veel schaduw op het terras. Het is een prima hotel voor 1 nacht als tussenstop.

Waardeloze service, arrogant personeel

Eckhart
17-8-2017

Hier de duurste suite (4 persoons) geboekt (en al vooraf betaald!) op doorreis naar Zuid-Italië. Bij inchecken werd ons toegesnauwd dat onze kamer al vergeven was en kregen we twee sleutels toegesmeten van twee van de goedkoopste tweepersoonskamers. Zonder compensatie of iets. Bij protest konden we kiezen: accepteren of vertrekken.

Nog nooit meegemaakt bij een goed hotel, wat ontzettend onbeschoft. Toch maar eieren voor ons geld gekozen, want het was laat en we waren moe.

Ontbijt was redelijk, maar alles was snel op en aanvullen deed men heel traag.

Hier komen we dus nooit meer. Was een duurbetaalde overnachting zo. Heel jammer!

Oude reviews (archief)

Prima en netjes

Jochem
5-8-2014

Tijdens zakenreis hier een aantal nachten verbleven. Prima hotel, goede bar en nette kamers. Ontbijt is ook goed verzorgd.

Prima overnachtingshotel op doorreis

Jolanda
16-8-2012

Hotel ligt dicht aan de snelweg dus prima voor doorreis naar het zuiden. Hotel heet overigens nu Just hotel.

Ontbijt verliep ZEER chaotisch en niet echt geweldig. Wij hebben hier ook in de avond gegeten en ook hier was de bediening matig. Ijsemmer voor de wijn bijvoorbeeld zonder ijs. Oud brood op tafel (bleek later het restantbrood van ontbijt te zijn)

Wederom overnacht

Jabeca
29-7-2012

Echt een aanrader onderweg naar het zuiden

Schoon en goed onderhouden hotel aan de snelweg

Goed begin!

joopee
15-5-2012

Wij gingen op vakantie naar Toscane en hebben overnacht in dit motel. Voor de ingang kun je kiezen welke kant je op wilt: hotel of motel.

De auto kun je pal voor de deur parkeren, ideaal. Wij vonden het een erg mooie kamer; aangename badkamer en ´s ochtends genoten van een heerlijk ontbijtbuffetje.

Aanrader voor de doorreis.

Prima hotel op doorreis

Harmen
5-9-2011

Prima hotel. Vriendelijke dame bij de receptie die ons gelijk wees op het gebruik van de gratis ondergrondse parkeergarage. Ook het kinderbedje stond al klaar op de kamer.

Goede frisse kamer en grote badkamer. Helemaal niets mis mee!

Helaas is het restaurant in mijn beleving er kil. Ook het eten is vrij duur voor de kwaliteit die ze leveren. Ontbijt was goed maar niets bijzonders.

Over het algemeen waren wij erg tevreden. Volgende keer zou ik het zo weer boeken.

Prima hotel voor doorreis

winny
28-8-2011

Hotel heet nu Just Hotel Lomazzo Fiera. Ligt dicht aan de snelweg, maar geen geluidsoverlast. Ruime, mooie kamers en goede badkamer. Prima restaurant.

Ontbijt is goed. Parkeergarage vrij toegankelijk. Vriendelijke bediening.

Voor herhaling vatbaar.

Goed voor overnachting richting zuiden

Jabeca
14-7-2011

Goed hotel aan de grote weg

Nette en schone kamers

Ontbijt goed geregeld

De perfecte tussenstop

Daan
19-6-2011

Het hotel heet tegenwoordig Just Hotel Lomazzo!

We hebben hier overnacht op weg naar Toscane en het is echt super bevallen. We hadden een 3 persoons kamer (een 2 en een 1 persoonsbed) + plus een babybedje, via een bookingssite op internet geboekt en alles stons klaar. belangrijkste pluspunten;

* Ligt aan de snelweg (geen last van op de kamer), je verliest dus geen tijd met omrijden

* Mooie kamers met perfecte bedden!

* Lekker ontbijt

* Auto kan in de gratis parkeergarage onder het hotel, een veilig gevoel met een volle auto

* Ligt in Italië, je hebt dus de Gotthard en de grensovergang al gehad en kan dus lekker doorrijden op dag 2

Wat ons betreft een echte aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor AS Lomazzo Fiera voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AS Lomazzo Fiera in Lomazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AS Lomazzo Fiera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AS Lomazzo Fiera scoort een 7.35 uit 10 op basis van 15 reviews.