Appartement Nuova Villa

ItaliëLombardijeLivigno

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Nuova Villa voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 4 reviews

4OnvoldoendeScore uit 4 reviews
  • 4Waardering
  • 3.5Inrichting
  • 4Ruimte
  • 6Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Nuova Villa

• 2helmi12-11-2009

nooit meer

appartementen Nuova Villa is geen aanrader. Wij zijn er deze zomer geweest. Het appartement is erg oud, van alles is kapot. De electrische bedrading hangt uit de muur. Wij hadden de beschikking over kookpannen welke te groot waren om tegelijk op het 2 pits comfoor te plaatsen. De zgn badkamer is een badcabine als op een boot. Na 1 keer douchen is alles drijfnat en sta je voor de rest van de dag in het nat. Alles is erg oud. Ook aan de buitenkant. Het terras (???) parkeerplaats met aftandse houten bankjes. De omgeving is prachtig, vooral voor mountainbikers en wandelaars een paradijsje maar dan wel in een ander onderkomen.

• 5Jolanda28-12-2008

1 keer maar niet weer!

Wij verbleven van 20 t/m 27 december 2008 in dit appartement. De eerste indruk was al vreemd, niemand bij de receptie!!!! :S Je moest buiten op een soort deurbel bellen voor de receptie. De kamer was erg klein, maar de badkamer was gewoonweg te klein voor woorden! Anderhalf bij anderhalve meter, daar zat in een douche, wasbak en wc!!!! In de reisgids (Hotelplan) stond dat we elke dag schone handdoeken zouden krijgen, maar daar moest je ook weer voor bellen (buiten). Er was geen lift en de trappen waren erg glad. Het werd niet sneeuwvrij gemaakt. Erg gevaarlijk om je koffers omhoog of omlaag te tillen! Af en toe hadden wij ook last van een rookgeur. Wat ook minder was, was dat de buren honden bij zich hadden die voor de deur buiten poepte en plaste. Je moest dus ook nog uitkijken waar je liep!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 3Leen en Ina Krijger09-10-2008

wat een bouwval,grote ellende,nooit meer

bij het betreden van het appartement deinsden we al terug van de muffe lucht.Het interieur was kapot en versleten.Keukenmateriaal bestond uit een enkel glas ,geen koffieappparaat,maaltijd koken onmogelijk.Badkamer leek een dixie.Wij hebben zelfs geen koffer uit de auto,we hadden 15 nachten geboekt.hebben 1 nacht geslapen en zijn vertrokken,wij zijn nog in onderhandling met de Touroperator of we ons geld terug krijgen.

• 6S. Zwarteveen07-01-2008

De kamer was best redelijk, maar de douche, wc en wasbak was erg minimaal, bovendien rook de kamer erg naar rook. Het was erg onduidelijk waar je je moest melden.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Appartement Nuova Villa info