Appartement Baita Cusini

ItaliëLombardijeLivigno

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Baita Cusini voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering
  • 7.5Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Baita Cusini

• 9barbara_1028-02-2015

Fantastische appartementen

Baita Cusini is geen hotel meer maar is recent verbouwd tot accomodatie met appartementen. Er is heel veel zorg besteed aan de verbouwing wat bijvoorbeeld te zien is aan het mooie houtsnijwerk en de geweldige badkamers. Wij hadden een zeer ruim zes-persoonsappartement met twee badkamers. Op twee avonden wordt er een driegangendiner verzorgd. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij, we voelden ons erg welkom. De buurt ligt tegen het Mottolino skigebied aan en ligt dus buiten het centrum. Daar kun je via een voetpad wel in tien minuten naartoe lopen of met de bus of auto gaan. Wij waren met kleine kinderen, de Teola lift was voor hen niet geschikt en dus waren we aangewezen op de skibus of de auto. Het Mottolino skigebied zat twee busstops verder.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Hairlook Simone23-02-2010

een leuk hotel met vriendelijke eigenaren

een rustig liggend hotel dicht bij de piste. Vanuit het hotel uitzicht op Livigno. Het eten is uitstekend iedere dag verrassend wat anders.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement Baita Cusini info