Appartement Baita Cusini

Appartement
Weer vandaag14°-3°
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Baita Cusini voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Baita Cusini in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische appartementen

barbara_10
28-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Baita Cusini is geen hotel meer maar is recent verbouwd tot accomodatie met appartementen. Er is heel veel zorg besteed aan de verbouwing wat bijvoorbeeld te zien is aan het mooie houtsnijwerk en de geweldige badkamers. Wij hadden een zeer ruim zes-persoonsappartement met twee badkamers. Op twee avonden wordt er een driegangendiner verzorgd. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij, we voelden ons erg welkom. De buurt ligt tegen het Mottolino skigebied aan en ligt dus buiten het centrum. Daar kun je via een voetpad wel in tien minuten naartoe lopen of met de bus of auto gaan. Wij waren met kleine kinderen, de Teola lift was voor hen niet geschikt en dus waren we aangewezen op de skibus of de auto. Het Mottolino skigebied zat twee busstops verder.

een leuk hotel met vriendelijke eigenaren

Hairlook Simone
23-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

een rustig liggend hotel dicht bij de piste. Vanuit het hotel uitzicht op Livigno. Het eten is uitstekend iedere dag verrassend wat anders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Baita Cusini in Livigno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Baita Cusini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.