Hotel Alaska

Weer vandaag12°-4°
Hotel Alaska
7,5

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Alaska voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Alaska in het Nederlands

Met oudere kinderen

Leuk hotel met prima prijs/kwaliteit verhouding

Peggy de bruijn
28-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een leuk, gezellig hotel. De kamers zijn aan de kleine kant maar het is er schoon. Het eten is voortreffelijk! De ligging is ook perfect, dichtbij de pistes en midden in het dorp.

2006

Prima hotel zonder veel poes pas

cknvt
28-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel zonder veel poes pas. Eenvoudig maar goed. Vooral de ligging (lopend naar de piste en het dorp)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alaska in Livigno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alaska zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.