Hotel Socrate

ItaliëLombardijeLavena Ponte Tresa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Socrate voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 6 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5MatigScore uit 6 reviews
  • 5Waardering

0Tonen op kaart

6 Reviews over Socrate

• 2Gonzalez01-08-2017

Kleines zimmer,Bad schmudelig,defekter Kühlschrank

das Zimmer veraltet,Bad hat seit ewig keine Grundreinigung erhalten,Wasserlache im Zimmer wegen defektem Kühlschrank,als wir es meldeten gab der Empfang uns die Schuld.....Frühstück wurde berechnet,obschon wir früh abreisten und das Frühstück nicht nahmen...zusammengefasst: Lage gut ,Hotel schmudelig und unfreundlich,wenn man per Internet reserviert gibt es schlechte Zimmer.

• 6Anne-Marie11-10-2015

Matig

Dit hotel ligt precies op de grens. Mooi uitzicht, aan het water en in het centrum. Kamer was netjes, fijn balkon maar badkamer erg gedateerd, niet meer van deze tijd, douche is erg klein, 60x60 cm je kon er maar moeilijk inkomen, gelukkig dat we niet al te zwaar zijn! Er stond een tafelmodel ijskast op de kamer en alleen daarvoor zat er een normaal stopcontact net boven de grond welke ik moest gebruiken voor mijn fohn. Wastafel was erg breed, daar ik brildragend ben kon ik daardoor niet in de spiegel kijken om make-up aan te brengen. Er liggen geen bovenlakens op het bed maar een soort katoenen deken, niet erg prettig. Ontbijt stelde niet veel voor.

• 3Familie de ruijter28-07-2013

Nooit meer

Te duur hotel voor kwaliteit. De kamers zijn te warm voor een ventilator. Op vrijdagavond stond een dj te spelen, recht onder het raam. Het personeel was bij het ontbijt erg sjagerijnig. Vlak na vertrek werden we telefonisch onterecht beschuldigd van diefstal van twee handdoeken en op en schandalige manier behandeld.

• 6Frans03-01-2011

Eenvoudig hotel op prachtige plek

Ooit moet dit een luxehotel zijn geweest met mooie kamers voorzien van airconditioning en op een prachtige locatie. Het is nu duidelijk een 'ouder' hotel dat niet altijd even goed onderhouden is geweest, maar de kamers zijn aardig opgeknapt, met een bruikbare douchegelegenheid en een grote, moderne tv. Het nieuwe alternatief voor de airco is een losse ventilator per kamer. Naast Italiaans spreken een paar mensen een beetje Engels. Zoals wij het hotel aantroffen, vonden we drie sterren wat teveel, twee sterren zou correct zijn. Het uitzicht op het Meer van Lugano is wel bijzonder mooi. Dichtbij de Zwitsers/Italiaanse grens is dit een van de beter betaalbare hotels. De kamers waren netjes, het ontbijt niet zo uitgebreid als in Duitsland of Zwitserland vaak gebruikelijk maar met een redelijke keus. Het restaurant schijnt o.a. diverse pizza's en visgerechten te serveren, maar we hebben er niet gegeten.

• 6Angelique25-06-2010

armoedig hotel op een mooie locatie

Het hotel ligt direct aan het meer van Lugano en heeft een prachtig uitzicht. Het hotel kan echter wel een opknapbeurt gebruiken. Het onbijt is slecht. Aan de receptie spreekt men alleen Italiaans. Eén overnachting is te doen maar een langer verblijf zou ik niet aanraden.

• 7Cornelis10-08-2008

voor herhaling vatbaar

Dit hotel heeft jaren leeg gestaan.De Marokaanse eigenaar is geleidelijk bezig het hotel te renoveren.Personeel is uitermate vriendelijk en correct.Kamers zijn wat gedateerd maar kraakhelder en worden iedere dag schoongemaakt.Douche aan de kleine kant - maar hier wordt aangewerkt- schoon en iedere dag schone handdoeken.De kamers hebben airco.Ontbijt is goed zij het wat eenzijdig met z'n beleg.Bijhorend restaurant is goed. De prijs is wat aan de hoge kant gelet op de staat van het hotel waarin het NU verkeerd

Hotel Socrate info

Veilig betalen met