Camping International

6VoldoendeScore uit 9 reviews
  • 6Waardering
  • 5.7Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

10 Reviews over International

• 5afke03-08-2019

Prima doorreiscamping

Door ons gebruikt als doorreis camping. Word niet veel aan gedaan, overal een rommeltje en veel muggen. Sanitair schoon en heerlijk zonnen en zwemmen bij het meer.

• 1Eetgelegenheden
  • 5Jeannette12-07-2018

Doorreiscamping

Het is een verwaarloosde camping, met redelijk sanitair, mensen van de receptie zijn onverschillig. De camping is gescheiden van het luganomeer door een muur, via een poort kun je het luganomeer bereiken. Als je buiten de poort bent kun je leuk langs het meer lopen naar de dorpjes waar o.a. restaurants zijn. Voor doorreis camping is het oke

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 3Ria Stans17-08-2015

vakantie 2015

Overnacht op deze camping,onverzorgd,kleine hobbelige plaatsen,hoog gras,eigenaars onverschillig die de ganse dag niets om handen badden,zelfs met Acsi zijn tarief niet waard. Enige pluspunt na lange file voor de Italiaanse grens kortbij !! Er is een supermarkt tegenover de camping. Helaas hadden wij de pech 's nachts met luidruchtige Duitsers te maken. Daags nadien verder gereden,gelukkig andere en betere campings gevonden!

• 2Eetgelegenheden
  • 6wiersma17-06-2014

Matige doorgangscamping

Slechts een nacht geslapen en gebruikt als doorgangscamping. Met een caravan is de toegang naar de camping vanaf de snelweg niet aantrekkelijk: slechte wegen en zeer druk verkeer. Voor caravans dus geen aanrader. Camping zelf was schoon en eenvoudig . Vriendelijke ontvangst.

• 8Eric09-08-2012

Ideale doorreiscamping

Camping ligt bijna letterlijk op de grens Italië/Zwitserland. De camping heeft wat weg van een gevangenis, aangezien je een pasje krijgt om het ommuurde terrein te kunnen betreden en het aangrenzende strandje aan het Lago di Lugano te kunnen bereiken. Waarschijnlijk is dit van oudsher zo, omdat het aan de grens ligt. Wij stoorden ons er overigens niet aan, het is in ieder geval veilig. De plekken zijn goed afgebakend, mooi groen en beschaduwd. Sanitair is schoon en zeer ruim! Het aangrenzende strandje heeft een prachtig uitzicht en het is er heerlijk zwemmen. Er loopt een fraai fiets- en looppad om het meer, met welke je ook op loopafstand de diverse eetgelegenheden in het dorp kunt bereiken. Wij zijn bij toeval op deze camping beland in verband met doorreis; de camping is erg geschikt voor, je zit snel weer op de snelweg richting noorden (Zwitserland) dan wel zuiden (Italië).

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6RickR8624-07-2011

Simpele camping, dichtbij het Lugano meer

Kleine simpele camping met kleine plaatsen. Het sanitair is redelijk maar wel schoon. Door een poort is het meer snel te bereiken. De camping ligt op loopafstand van het dorpje.

• 7P.Turel29-08-2010

Kamp ing

De camping ligt aan het meer van Lugano en is geheel beschut door hoge dennenbomen, 's zomers lekker in de schaduw in het voorjaar is het zoeken naar een straaltje zon. De camping is denk ik voor 70% bezet door vaste gasten en de bouwsels rond en om de plekken ontsieren het terrein. De camping wordt 's avonds hermetisch afgesloten middels zware hekken en middels een card kun je dan toegang verkrijgen tot een zijpoort aan de hoofdingang. Het achterhek komt direct uit aan het meer, waar een soort strandje gereserveerd is voor campinggasten. De plaatsen variëren van zeer klein tot matig maximaal 60m². Het sanitair is in het hoofdgebouw en het ziet er wat gedateerd uit, maar is super schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Terug naar de snelweg vergt behoorlijk wat tijd , mede doordat je de grens over moet.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Erik Haman26-10-2009

Niets mis mee!

Zeer gunstig gelegen camping, direct aan het meer en op loopafstand van het leuke Lavena (restaurantjes). Veel schaduw. Eenvoudig. Schitterende omgeving. Helaas hoge muur tussen camping en het meer. Veilig, maar neemt het uitzicht weg.

• 7L. Hakvoort29-08-2009

rustige camping direct aan het meer van Lugano

Rustige geheel ommuurde camping met prima sanitair,aan een prachtig meer met heerlijk zwemwater. Tegenover de camping is een supermarkt, langs het meer loopt een prachtig wandelpad dat eindigd bij een ijssalon met heerlijk ijs. Er zijn veel goede restaurants en pizzaria's. Voor de kleintjes is er een speeltuintje en in de omgeving kun je heerlijk wandelen. De camping ligt in een prachtig berggebied met veel wandel mogelijkheden. Een schitterende omgeving.

• 6Janny05-10-2007

In het boekje stond vermeld dat de camping aan het meer lag, dat klopte ook maar ze hadden er niet bij gezet dat daar een hek tussen zat die op slot was toen wij er waren.Aan de beide kanten was het ook nog eens afgezet met een muur. Het sanitair was goed.Er was verder niets op de camping te krijgen toen wij er waren.Toen we s'morgens onze reis weer wilden hervatten hebben we er bijna 1.30 uur over gedaan om weer op de snelweg te komen.

Camping International info

Camping informatie