Hotel Funicolare

3 reviews over Hotel Funicolare in het Nederlands

Een afrader !

Ottoy
11-6-2012

Eten ronduit schandalig !

Verblijf in 2011 met busvakantie. Kamers zeer mooi (prachtig uitzicht)maar snikheet (airco werkte niet). Dergelijke maaltijden nooit eerder meegemaakt. Een voorbeeld : bordje pasta, schnitsel met alleen een paar frieten (geen mayonaise!) en pudding (kleine portie! Ontbijt : 1 croissant + smaakloos casinobrood, slappe koffie, geen fruitsap maar stroop uit (vuile) automaat, smaakloze sneetjes kaas en ham van mindere kwaliteit. Bediening is een ramp : lange wachttijden en best rekening van dranken nazien ! Ben zeer verwonderd dit hotel nog steeds in de brochure staat.

Prima als vermageringskuur !!

De Neef
2-10-2011

Ik verbleef hier begin september met een Busvakanties . De ligging is uniek : prachtig zicht op het meer van Lugano. De kamers zijn zeer proper, ruim met frigo. Minpunt : airco afgesloten wegens "einde seizoen" (slaaptemperatuur 25 gr !) De maaltijden zijn zéér karig en niet verzorgd : één croissant per persoon (meer tegen betaling), goedkoop smaakloos wit brood, goedkoop beleg (kaas en geperste ham), 1 portie chocopasta en confituur, koffie en fruitsap (siroop) uit automaat. Avondmaal : 1 bord pasta, 1 (kleine) portie vlees met frieten of aardappelen. De eerste twee dagen geen groenten : aardappelen zijn zogezegd groenten ! Vanaf de derde dag sla met hier en daar een verdwaald stukje tomaat. Geen portie fruit, wel stuk(je) taart of roomijs. Dus op gastronomisch vlak een grote tegenvaller !

Nooit meer

Raph
5-9-2011

Het eten is beneden alle peil: eenzijdig, onverzorgd, onvoldoende en basic.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Funicolare in Lanzo d'Intelvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Funicolare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Funicolare scoort een 3.33 uit 10 op basis van 3 reviews.