Hotel San Marino

7.2GoedScore uit 10 reviews

7.2GoedScore uit 10 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over San Marino

• 9Roel Zuidema25-07-2014

Waanzinnig uitzicht

Perfect hotel voor tussenstop op weg naar zuidelijk(er) Italie. Oogt tikje gedateerd, maar dat heeft ook zijn charme en de kamers zijn schoon. Eten is heerlijk, het uitzicht over het Comomeer vanaf het terras en vanuit het zwembad is waanzinnig. Weet je meteen waarom George Clooney vlakbij een huis heeft.

• 7Erwin26-08-2013

prima voor een korte tijd

we gebruiken dit hotel vaak om te overnachten na een lange reisdag. erg vriendelijke mensen die het je naar de zin willen maken. kamers zijn goed, maar wat gedateerd. alles werkt echter. restaurant is goed, net als het zwembad. WiFi aanwezig. erg mooie ligging met mooi uitziocht over het meer. ligt wel aan een erg drukke weg.

• 6Fam Wollie28-12-2011

Mooie plek voor 1 nacht

wij hebben daar in 2008 met 2 volwassenen en 2 kinderen overnacht, het zwembad vonden de kinderen prettig. Het restaurant vonden wij niets mis mee, hebben er heerlijk gegeten. lopen naar beneden na het meer is bijna niet te doen met kleine kinderen. De kamers waren oud en er kwam bijna geen water uit de douche en als het kwam was het koud. Dit is een beschrijving van hoe het toen was, weet dus niet of het veel beter is geworden.

• 6Marieke04-10-2011

Beetje vergane glorie....

Een nachtje hier geslapen onderweg naar Toscane. Het hotel ligt niet ver van de snelweg af en je hebt een mooi uitzicht over het meer. Het hotel ligt aan een zeer drukke weg (je kunt hier ook niet over wandelen, te gevaarlijk) en de kleine paadjes aan de overkant hebben zeer veel tredes, niet te doen met buggy.

In het dorp is niets (geen ijssalon, geen winkels) alleen maar casa George Clooney. De kamers zijn redelijk schoon, maar wel verouderd en vooral vreselijk warm ondanks de waaier aan het plafond. Het zwembad is wel in orde. De glijbaan en het draaimolentje voor kinderen zijn zo oud en kapot, dat kan echt niet meer, dat moet je als eigenaar niet willen. Het is jammer, maar het is een beetje vergane glorie....

Parkeerplaatsen zijn minimaal en krap, niet bewaakt.

De pizza was heerlijk en ook het uitzicht bij het restaurant is prachtig. Het ontbijt was in orde, niets speciaals. Ik denk niet dat we nog ooit teruggaan hier, ook niet voor een nachtje.

• 6carla_rikkers23-09-2011

Mooie ligging, maar dat is alles.

Wij hebben hier geslapen als overnachting naar onze bestemming in umbrie.

Het hotel heeft een prachtige lokatie aan het meer. En vanuit een kamer met meerzicht is dit prachtig. Maar dit is het enige pluspunt. Zo'n mooie lokatie en dan verwacht je dat de eigenaar er iets meer mee doet.

De kamers zijn schoon, maar zouden iets meer gemoderniseerd mogen worden. Overigens van het drukke verkeer 's nachts weinig gemerkt.

Het ontbijt was niet zo denderend en het diner was slecht. Ik dacht dat aan een wienerschnitzel niet zoveel te verpesten was. Maar een nieuwe slager en kok is aan de raden.

De uiteindelijke afrekening van 147 euro voor de overnachting plus diner vond ik dan ook eigenlijk te hoog.

• 10joop06-06-2011

Waanzinnig

Super hotel. Vriendelijke mensen. De ligging van het hotel is erg goed en qua service was er ook niks te klagen. Eten is altijd goed omdat het Italiaans is maar ook de bereiding en presentatie daarvan is de moeite waard. kamers zien er schoon en goed onderhouden uit, en wordt ook dagelijks schoongemaakt

• 8claessens.tom12-04-2011

goed hotel

Dit was een tussenstop richting toscanie. We zijn hier 3 dagen gebleven. Voor een korte periode is dit zeker een goed hotel. Ligt wel op een drukke baan. Het eten was heel lekker. Kamers sober maar in orde

• 7Fam Van Roost - Schoten (België)31-07-2010

Prima doorreishotel voor reisje naar Toscane

Hotel online geboekt via touroperator. Check-in verliep vlot, we werden verwacht... kamers netjes maar wat oubollig. Waren in totaal met 9 personen en hadden kamernummers 7,8 en 9 allen met prachtig uitzicht op het Comomeer. Klein zwembad, maar goed genoeg om lekker te verfrissen na een dagje auto! Zeer vriendelijk personeel. Lekkere pizza gegeten in het gezellig restaurantje (niet duur). Pluspunt is zeker ook de goede bereikbaarheid, slechts enkele kilometers van de autosnelweg gelegen en dus ook ideaal als doorreishotel naar Toscane of verder in Italië.

• 7Marc31-07-2009

Prima overnachtingsadres

Dit is een prima hotel voor mensen op doorreis. Ideaal is de ligging, vlakbij de snelweg. Het hotel ligt aan een doorgaande weg, maar heeft een fantastisch uitzicht over het meer. Ook is er een zwembad en een eigen restaurant. Vrijwel alles is gedateerd (van de lift tot de tafeltennistafel, van badkamer tot terras), maar dat heeft ook zijn charme! 4 Persoonskamer is prima (stapelbed in aparte kamer). Vanuit gemak hebben wij er voor gekozen om ook 's avonds een hapje te eten in het restaurant. Dit was goed, maar niet groots. Ook komend jaar stoppen we hier weer op doorreis naar Toscane.

• 6Petra en Andrea01-03-2009

gemoedelijk

Wij hebben 3 nachten gelogeerd in dit familiehotel.Een zeer aardig echtpaar is de eigenaar van dit behoorlijk gedateerde pand, het woord gemoedelijk is op zijn plaats. De kamer en de badkamer zijn netjes ingericht, de bedden comfortabel maar het ontbijt laat wel te wensen over, zeer eenvoudig en iedere dag het zelfde aanbod. Dat kan veel beter ! Kortom zeer geschikt voor een nachtje op doorreis, voor een langere periode wellicht te ouderwets en saai.

Hotel San Marino info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar