Hotel Plinio au Lac

ItaliëLombardijeLaglio (Comomeer)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Plinio au Lac voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 5 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Plinio au Lac

• 7gaston_marloes25-05-2011

Aan het Comomeer

Erg leuk en klein hotelletje aan het Comomeer. Erg ruime kamer met dakterras. Kamer is zeer gedateerd. Ontbijt erg uitgebreid en met vers gebakken broodjes. Vanaf deze plek kan je genoeg tripjes maken, neem de trein naar Milaan, je komt midden in de stad aan.

• 6Ramon24-08-2010

Het gaat

Hotel ligt aan een drukke weg en er is verder in de buurt niet echt veel te doen. Wij zijn maar 1 nacht gebleven, waar we er eigenlijk 4 hadden geboekt, dus.......

• 7jan valvekens12-08-2008

Doenbaar

Hotel gelegen aan het meer (terras restaurant vlak naast het meer). Kamers voldoende ruim. Parking wagen zeer beperkt. Ontbijt voldoende (naar Italiaanse normen): zoutloos brood, toast, hesp, kaas, youghurt). Restaurant heeft zeer beperkte keuze en is redelijk prijzig (de steak is een aanrader).

• 7Yvonne14-08-2005

Kamers goed ingericht. Ontbijtbuffet matig. Gekookt eitje niet mogelijk. omdat er geen kok is. Ook geen vers fruit. Goed gelegen aan het Comomeer, wel aan doorgaande weg. Eind mei was het zwembad nog niet open. Hebt per se een auto nodig om de omgeving te verkennen. Weinig sfeer in het hotel. Goed hotel als je hele dag weg bent. Staat geklassificeerd als 4 hotel, maar is eerder3

• 9bart01-07-2005

goed doorreis hotel. als je neit in half pension bent, is het moeilijk om in de buurt iets te vinden om te eten. in het hotel zelf is de kaart redelijk duur. beperkt ontbijtbuffet. ligt vlak tegen de smalle weg, wel schitterende ligging vlak naast meer. een aanrader als doorreishotel.

Hotel Plinio au Lac info

Veilig betalen met