3,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor International Ispra voor je op een rij gezet:

17 reviews over Camping International Ispra in het Nederlands

Nooit meer

Staats
3-9-2018

Sanitair vreselijk, super oud en vies. Animatie zeer luid, tot diep in de nacht. ( Dit hoor je op de hele camping) In het weekend laten ze Italiaanse daggasten toe, dan wordt het helemaal kermis. Overal vragen ze geld voor.

Spijt van deze camping en gauw weer door.

Jannette
29-7-2018

Het mooiste aan deze camping was het uitzicht. Slecht en vies sanitair. Het zwembad was gesloten ivm bijvullen ( wij waren op doorreis). Pizza's waren pas vanaf 19.30 te bestellen. Het was enorm rumoerig tot diep in de nacht. Betalen voor de douche, strandbedjes en trampoline 3! euro per 10 min, terwijl dit geen goedkope camping is Het meer viel tegen, was smerig van de waterplanten en modder, maar dat is iets waar de camping niets aan kan doen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Afschuwelijke camping, nooit meer

K. de Boer
29-9-2016

Wat een slechte camping. De mobile homes of bungalow zoals zij het noemen zijn verschrikkelijk. Ze zijn oud, vies en stinken. Dat proberen ze te verdoezelen met een luchtverfrisser in de mobile home van Brise of zoiets. Het zeiltje wat er in ligt is helemaal vergeeld. En er liggen dode mieren op het aanrecht. Die mobile homes hadden 20 jaar geleden al afgevoerd moeten worden. Er is een restaurant, maar die was alleen in het weekend open. Daar kon je dan in de ochtend broodjes halen vanaf 9.00 uur zeiden ze, maar om 9.45 uur waren ze er nog niet. De rest van de week zou je dan dus naar supermarkt verderop moeten voor je ontbijt. Wij hadden geboekt (via touroperator) voor een week, maar zijn na 1 nacht vertrokken. De camping weigert om geld terug te betalen voor de nachten die we dus niet verbleven hebben. En we hebben ook niet de "bugalow" gekregen die op de site van touroperator staat, maar een nog oudere. (Touroperator heeft ons wel gecompenseerd)

Daarnaast ligt het ook nog aan de verkeerde kant van het meer. Alles is te doen westelijk van het meer.

Dus ons advies is niet naar deze camping te gaan.

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner

Gereisd Met partner in september 2016

Eenvoudige kleine camping

Addy Dödner
21-9-2014

Afgelegen kleine camping met gewoon zwembad direct aan het meer. Hoofdzakelijk Italiaanse vaste campeerders. Ideaal om er te verblijven indien men verder wil reizen. Aan de receptie spreken ze alleen Italiaans of Engels. Kinderannimatie is heel simpel spreken géén Duits of Nederlands ... . Géén winkel, enkel broodjesservice (op voorhand bestellen). Restaurant is goed, heerlijke Pizza's, men spreekt 2 woorden Duits of Engels.... elke avond (annimatie?) heel veel lawaai van muziek aan het Restaurant , hoor je over heel de camping

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Nette camping

Arizona
19-9-2014

Verzorgde camping met proper zwembad en ligging direct aan het meer. Met de fiets bereik je het centrum van Ispra op 10min. Het sanitair is basic maar proper. Prijs kwaliteit zit deze camping goed! We hebben hier 4 nachten verbleven als doorreiscamping. Maar ook ruime plaatsen konden zelf kiezen waar we gingen staan.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping, vooral in voorseizoen

Jaap en Joke
25-6-2014

Camping International Ispra bezocht voorjaar 2014 met caravan. Acsi buiten hoogseizoen. Prettige camping, met vaste huisjes en vijftigtal flexibele kampeerplaatsen aan meer. Receptie vriendelijk en restaurant (eenvoudig) met heerlijke gerechten. Sanitair schoon. Douchen met opwaardeerbare chipkaart. Ook voor toegang tot camping en restaurant kaart ter legitimatie gebruiken. Zwembad klein maar prima en geen badmutsen! Prachtige grasvelden met ligbedden langs het meer. In weekend veel dagtoerisme, geen last van. Camping ligt aan minder toeristische zijde van het meer. Ook deze oever heeft charme. Andere kant bereikbaar per boot , per auto en per autoveer (Laveno-Stresa). Geen campingwinkel, meerdere supermarkten in de buurt. In hoogseizoen ongetwijfeld wat hectischer, maar prettige sfeer zal zeker niet aangetast worden. Echt Italiaans dankzij de vaste gasten en toch wat toeristisch door alle nationaliteiten die hier voor kortere of langere tijd hun bivak opslaan. Jaap & Joke

Gereisd Met partner in mei 2014

Redelijke camping

Ruud
31-7-2012

Camping ziet er zeker niet uit als op plaatjes in de gidsen. Wordt aangemerkt als rustige familiecamping. Is dat wel overdag maar gedurende de avond zeker niet. Er wordt van 21:00 - 24:00 uur en soms later harde muziek bij de bar gedraaid die over de hele camping te horen is.

Jammer, want de afpingel ligt mooi direct aan het Lago Maggiore.

Gereisd Met partner in juli 2012

niet weer

Andre Huyps
18-8-2011

Voor wat je krijgt een veel te dure camping. Sanitair ronduit slecht, toegang tot het meer moet je eerst door een dikke laag modder. Je kan via het haventje het meer in zwemmen, maar dan moet je wel oppassen voor de musket ratten die daar zwemmen. De eigenaar rijdt de hele dag in zijn auto over de camping, dan weet je ook gelijk waarom het zo duur is, hij moet toch ergens de Smart, BMW X5 en Nissan 300 ZXR van betalen. (en nee ik ben niet jaloers). Eigenlijk best wel jammer, het meer en uitzicht is erg mooi. Voor ons in ieder geval geen tweede keer meer, zijn na 3 dagen weer vertrokken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

leuk...

fam. de bruyn
13-8-2011

wij hebben hier de 10 dagen in augustus 2011 een bungalow (stacaravan) gehuurd. de bungalow zelf was prima in orde, weinig op aan te merken. nadeel was wel dat we bijna vlak naast de cafetaria lagen en de disco/film/bingo avonden zijn wel erg luid! voor de rest kan je in de cafetaria prima eten (10euro voor de dagmenu met wijn, pizza's vanaf 4 euro), je kan er ook broodjes en croissants bestellen voor 's ochtends! het zwembad is geweldig, je kan er ligstoelen huren (1euro voor de hele dag, 0,5 euro voor halve dag), in het meer kan je gewoon niet in door de viezigheid (modder, drek) die ervoor ligt, dat is echt zonde want er is een leuke ligweide voor het meer, je kan er wel waterfietsen huren! je hebt een schitterend uitzicht vanaf het zwembad, het terras en sommige staanplaatsen op het meer! de meeste gasten zijn vaste italiaanse gasten. de omgeving was voor ons te weinig toeristisch, je moest wel erg ver rijden om iets te zien of te doen. ispra zelf is een saai dorpje...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Prachtige plek

Herman Polderman
26-8-2010

Wat een onvriendelijk personeel bij de ingang. Bij het restaurant zijn ze gelukkig veel aardiger. Vanaf 10 jaar geldt de volwassen prijs. Buren kregen korting bij contante betaling. Wij kregen uiteindelijk iets korting na een discussie. Het sanitair is oud en versleten. WC brillen zijn gebarsten of ontbreken, de spoeling van de toiletten gaat niet meer vanzelf uit. In de douchehokjes (maar 4 douches met licht waarvan er 2 kapot waren) zijn super klein. Douchen moet met een opwaardeer-kaart die ook op de slagboom (gesloten van 1 tot 3 en geen minuut eerder) werkt. Het sanitair wordt erg vaak en goed schoon gemaakt. De ligweide is prachtig, je moet alleen door dikke blubber om in het kristal heldere meer te komen. Het zwembad (met toezicht en badmuts) is heerlijk. De plekken zijn ruim en schaduwrijk. Er zijn geen kranen op/bij de kampeerplekken, daarvoor moet je naar het toiletgebouw. Veel vaste plekken met Italianen, leuk!. Afgezien van het sanitair 10 fijne dagen gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International Ispra in Ispra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International Ispra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.