Vakantiepark
Wellness hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag28°18°
7,1

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen4,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Il Patio Iseolago voor je op een rij gezet:

27 reviews over Vakantiepark Villaggio Il Patio Iseolago in het Nederlands

Boek het hotel i.p.v. een appartement!

Anja
2-8-2019
  • Onderkomen4

Appartement geboekt via touroperator, helaas zonder airco wat geen goede keuze bleek. Nachten veel te heet, bij receptie een ven geleend. Hielp wel wat. Appartement erg verouderd en ook onze badkamer stonk, nu ik de reviews hier lees is dit een al veel langer bestaand probleem waar dus nog niets aan gedaan is. Gemiste kans want deze appartementen zou ik niet weer boeken! Ook de wasmachine was verroest en de keuken erg klein maar dat was niet erg want we gingen meestal uit eten. Terwijl de rest echt prima is; mooi hotel, zwembaden, leuke mensen, vriendelijk personeel, goed restaurant en Iseomeer op loopafstand. Weinig toeristen en dat vind ik een verademing tov Gardameer.

super plek

maria
7-5-2015
  • Activiteiten9

Na jaren gardemeer nu voor het derde jaar naar het iseo meer wij vinden het super daar zwembad voor de deur. Hotel waar je lekker kan zitten voor wifi of een spelletje doen. Gezellig dorp op loop afstand,je krijg een sleutel voor naar het meer en op de camping te komen met nog eens 3 zwembaden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Mooie omgeving maar accommodatie gedateerd

Eric
2-8-2013
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Gedateerde app. op begane grond met tuin. Binnenkomst door schuifpui rechtstreeks voor slaapbank in kleine keuken. Bizarre "binnentuin" in app. met een afgeleefd keukenblok met beroeste kookplaten. Stabelbed, ruime badkamer en aparte douche.Ruime slaapkamer met daarachter wasgelegenheid met eigen wasmachine ( ook beroest ). Na klacht bij behulpzame receptie in hotel, ander app. gekregen op 2de verdieping met ruim balkon. App. voorzien van airco, nette slaapbank in woonkamer c.q. keuken. Badkamer met douche, wc, bidet en eigen wasmachine. Ruime slaapkamer met een twee- en eenpersoonsbed. Verplichte eindschoonmaak van €90 veel teveel, keuken kastjes "plakte". App. en hotel kunnen gebruik van voorzieningen camping Sassabanek, met mooie ligweide aan meer met kantine, kleedlokaal met schone wc's en douches, kano en surfverhuur en zwembaden. Omgeving Iseo is schitterend. Echter app. met tuin op begane grond dienen dringend gerenoveerd te worden, hotel kan ook een schilder beurt gebruiken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

verplichte schoonmaakkosten NEGENTIG euro

I.kalkman
9-9-2012

Niet veel op aan te merken maar denk er wel aan dat de verplichte schoonmaakkosten bij deze appartementen NEGENTIG euro bedraagt en dat is gezien de leeftijd van de appartementen, de staat van schoonmaakonderhoud en de verplichting zelf het keukenblok schoon te maken belachelijk veel geld. Daardoor is de waardering bij prijs/kwalitiet wat lager uitgevallen.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Fijne vakantie gehad!

Kristy
2-9-2012
  • Activiteiten8

Zon, zwembad, ijsjes,uitstapjes = leuk. Helaas vonden wij het huisje op zich een beetje tegenvallen. Vooral het keukentje: geen micro, geen oven, geen koffiezet, een heel klein onpraktisch keukentje. De douche was zeer verouderd, en de badkamer stonk verschillende dagen zo erg, dat we ter compensatie in de suite mochten gaan slapen. Dat was natuurlijk heel fijn! (met gratis ontbijt:) Maar dat zegt natuurlijk wel dat ze bij de receptie de ernst van de stank wel kennen. Ze hebben alles gedaan om het probleem te verhelpen. Drie dagen na elkaar zijn ze komen klussen.Ik zou de mensen aanraden om de suites te boeken, die zijn geweldig mooi, groot, in orde, enz. De huisjes kan ik niet aanraden omwillen van de badkamer en keuken.Iseo, het stadje is heel gezellig. Ook 's avonds kan je er fijn gaan wandelen op de boulevard. Mooie dorpjes in de buurt. Een tripje tot het eiland met de boot, ook de moeite. Het Iseo meer is dus zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

prima hotel, maar niet in augustus

p.roling
31-7-2012
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Mooi hotel, met 2 volw en 1 kind een suite (118); ruim, schoon, goed onderhouden, dubbel balkon aan de voorzijde. Ontbijt goed gesorteerd, tot ongeveer half 10 goed bijgevuld. Mooie tuin, 2 zwembaden met (behalve in augustus) genoeg bedjes, zodat het neerleggen van een handdoek (wat sommige Medelanders meenden te moeten doen) niet nodig was. Het hotel hoort bij Sassabanek. Toegang voor hotelgasten gratis. Wij zijn er wel wezen kijken, maar ons sprak het niet aan (groot en rommelig). Stadje 10 min. lopen. De naastgelegen camping hoor je wel (animatie), maar wij hadden er geen last van, ook niet met slapen. Bonte verzameling gasten: gezinnen, stelletjes, oudere Britten op doorreis). In het laatste weekend van juli kwamen de Italianen en veranderde de sfeer (zwembad vol en lawaaierig), niet meer voldoende bedjes (niets gedaan aan handdoekje-leggen), moeilijker een tafel te krijgen in de restaurants van Iseo, meer geluid in het hotel. Gelukkig maar 1 dag meegemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke appartementen!

silv01
Wed Nov 02 2011 16:31:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Wij zijn buiten het seizoen hier geweest, het was te koud voor te zwemmen maar de kinderen hebben zich prima geamuseerd in het kleine speeltuintje. Het centrum is op loopafstand met leuke restaurantjes en leuke winkeltjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Supermooie plek!

Leona
17-8-2011
  • Activiteiten9

Il Patio is een mooi vakantiepark met alle voorzieningen bij de hand. 2 verschillende zwembaden en ook nog eens aan een meer. Er is veel te doen en het is erg kindvriendelijk. De huisjes waren wat klein, vooral voor 6 personen, maar verder was alles geweldig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

appartementen niet schoon en heeel veeeel muggen

fam. van Pommeren
19-7-2011
  • Activiteiten8

Zijn de eerste week in appartement il patio geweest. appartemenen verouderd niet veel bijzonders, heb 1x gekookt omdat keukentje behelpen was. douche was beschimmeld. Voor 90 euro eindschoonmaak verwacht je dat er wel wat meer gedaan wordt, volgens mij gauw lapje erover en klaar.om een uur of 6 in de avond moet je vluchten voor de muggen je wordt levend opgevreten, ze prikken je helemaal lek, zelfs door je broek heen. had al gelezen over ventilators meenemen dit hebben we gedaan scheelt iets voor de nacht tegen de muggen en de warmte in het huisje die hebben geen airco. dus neem die mee als het kan.Hotel zag er mooi uit park ook genoeg te doen voor de kids en zwembaden niets mis mee. plaatsje iseo heel mooi. animatie eentonig wel leuk voor de kids, ook daar weer veel muggen. met wat meer animatie minder muggen en vernieuwde appartementen is het een prima verblijf. waren blij dat we de tweede week naar majestic palace in malcesine logeerde heerlijk geen muggen wel airco.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In 1 woord: super!

Sabina
18-4-2011
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

We hebben het erg naar ons zin gehad bij Residence Il Patio. Ik verbaas me dan ook een beetje over sommige reacties hieronder. De appartamenten zijn inderdaad niet nieuw, maar worden wel goed bijgehouden en zagen er dus verzorgd uit. Een prima prijs-kwaliteit verhouding!

Gereisd Met partner in juni 2010

• Afstand tot strand200 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio Il Patio Iseolago in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio Il Patio Iseolago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.